storing

• 4 mei 2012
  • 0 reacties
  • 1735 keer bekeken

Enige tijd geleden hadden we een vertraging met bellen en internet. Geprobeerd met de vaste telefoon te bellen naar de klantenservice maar dat ging niet.

Ik kwam niet eens door het keuze menu heen. Aangezien je bij je computer en telefoon moet zitten bij een storing toen maar mijn mobiele telefoon gepakt.

En daar ga je dan. De kosten per minuut kwamen op 1,30 per minuut. Het gesprek heeft alles bij elkaar meer dan 20 minuten geduurd. Uiteindelijk kwam

naar voren dat het modem mogelijk kapot was. Je wordt in die tijd nog doorgeschakeld van de een naar de ander en dan krijg je meer dan 3 minuten een muziekje

te horen waar je niet op zit te wachten. Men wist dat ik mobiel belde maar niemand kwam op het idee om te zeggen van: zullen wij U even terug bellen.

Hierin ben ik dan ook zeer teleurgesteld en de KPN (dus ook telfort omdat zij onderdeel zijn van KPN) heeft hier dan ook flink verdient aan een storing

waar ik zelf niets aan kon doen. Het bleek later ook het modem geweest te zijn want toen ze een nieuwe hadden gestuurd werkte alle weer goed.

Toch nog een compliment want de nieuwe modem hadden we gelukkig al na twee dagen in huis.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer