Stinkende modem

• 14 januari 2012
  • 7 reacties
  • 3362 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds kort ruik ik een soort van schroei/brandlucht uit mijn meterkast komen. Ik heb het kunnen lokaliseren tot mijn Zyxel modem maar hij werkt nog steeds.

Is het normaal dat ik die lucht ruik of moet ik mij zorgen gaan maken (brand en dergelijke).

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Het modem kan warm worden... een schroeilucht kan ontstaan als er stof in het modem komt en dit vervolgens verhit wordt.

Zolang het modem de warmte kwijt kan en er niet teveel stof in zit zou het in principe geen kwaad kunnen.
Badge +7
@Zundertje,

Ik vind het toch geen prettige idee om hiermee te blijven draaien en stuur een nieuw modem op.

Hugo
Reputatie 1
Badge
@Zundertje,

Ik vind het toch geen prettige idee om hiermee te blijven draaien en stuur een nieuw modem op.

Hugo

Dank je Hugo, ik blijf in blijde verwachting.
Reputatie 1
Badge
@ Hugo,

Weet je trouwens mijn adres :?: Anders wordt het opsturen wel een beetje moeilijk 😃
Badge +7
@ Hugo,

Weet je trouwens mijn adres :?: Anders wordt het opsturen wel een beetje moeilijk :D

Die hebben we :)

Ik heb u een privé bericht verstuurd met daarin de track/trace van het modem.

Henk
Reputatie 1
Badge
Hoi,

Bedankt voor de snelle versturing. Heb heb vandaag binnen gekregen en het installeren was een fluitje van een (euro)cent 😃 Zal van de week het oude modem naar jullie terugsturen.
Badge +7
Geen dank. Voor de zekerheid het adres waar het modem naar verstuurd kan worden:
code:
BNS Data Logistics
O.v.v. retournummer
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Het retournummer heb ik u in een privé bericht verstuurd. :)

Henk

Reageer