beantwoord

Steeds uitvallen van het modem na opnieuw starten werkt het weer voor een tijdje

  • 1 april 2018
  • 15 reacties
  • 185 keer bekeken

Mijn modem valt geregeld uit, dan moet ik hem weer opnieuw opstarten en dan doet die het weer een tijdje.
Ik heb dan geen tv geen internet geen vaste telefoon.
Tv ontvanger geeft soms code F 561 aan.
Ik heb een experia box V8.
Wat is de oplossing?
icon

Beste antwoord door louisspaan48 16 mei 2018, 08:28

Monteur is geweest en heeft de zaak prima opgelost.
Er is een andere stekkerdoos geplaatst, we hebben een andere tv ontvanger gekregen.
Diverse andere dingen gecontroleerd.
Alles werkt weer prima.
We zijn heel tevreden.

Groeten
Bekijk reactie

15 reacties

Hoe zit je modem verbonden met het isra punt?
Daar als een keer een nieuw kort kabeltje tussen gezet?
En je modem al een keer gereset, dus niet alleen uit/aan.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Modem al verschillende keren gereset.
Met een puntig voorwerp achterin het gaatje.
Wat is het isra punt?
Hier heet het hoofdaansluitpunt:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hoofdaansluiting-vinden.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet-via-adsl-installeren.htm
Modem zit verbonden met de wandcontactdoos
Deze probleemoplosser al eens doorlopen?
Je bent wel heel karig en selectief in je antwoorden.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bekabeld-internet-doet-het-niet-1.htm
Probleemoplosser ook al doorlopen.
Ik zou ook graag meer gegeven willen doorgeven maar het ontbreekt mij aan kennis hierover.
Wat ik nog wel nog wel kan zeggen is dat na het het opnieuw opstarten van het geheel, het soms dagen goed gaat, en een andere keer ligt het er weer na bv een uur uit.
Oké, blijft vraag en antwoord om zo op afstand de oorzaak en oplossing te vinden.

En deze:
Hoe zit je modem verbonden met het isra punt?
Daar als een keer een nieuw kort kabeltje tussen gezet?
Oké, ik blijf zoeken.
Bedankt voor de tips.
Wat helpt is systematisch de punten uit de probleemoplosser na te lopen.
Ook als je denkt dat dat het nooit kan zijn, toch controleren.
En je kan dan vragen of "vreemde" resultaten hier posten.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi louisspaan48, welkom terug. Je geeft aan dat je verbinding wegvalt en dat als je het modem herstart je tijdelijk weer gebruik kan maken Internet, TV en Bellen. Erg lastig zeg. Ik wil hier graag verder met je naar kijken. Ik zie dat in november je modem al een keer door mij is vervangen. Om een beter beeld te krijgen, wil ik je vragen om meer informatie. Welke lampjes zie je op je modem branden het moment dat je het herstart? Valt bijvoorbeeld het broadbandlampje uit of zie je dat het internet of TV lampje wegvallen? Aan de hand daarvan kan ik beter bepalen wat er speelt.
Hallo,

Op het ogenblik doet hij het alweer een dag.
Nu branden de 6 linkse lampjes, Wireless knippert af en toe.
Wilt u weten welke lampjes er branden als ik hem nu opstart?
Als alles is uitgevallen, dan doet alleen het powerlampje en het voicelampje het.
Reputatie 7
Badge +7
Dan valt je gehele verbinding dus weg op dat moment, louisspaan48. Het lijkt me dan hoog tijd dat een monteur eens langs komt om na te lopen wat hier mis gaat. Daarom heb ik een monteur voor je aangevraagd. Je kan een afspraak maken via 088 - 2000 137.
Monteur is geweest en heeft de zaak prima opgelost.
Er is een andere stekkerdoos geplaatst, we hebben een andere tv ontvanger gekregen.
Diverse andere dingen gecontroleerd.
Alles werkt weer prima.
We zijn heel tevreden.

Groeten
Reputatie 4
Badge +6
Hi louisspaan48, wat goed om te lezen dat alles weer goed werkt en jullie tevreden zijn! Bedankt nog voor het laten weten. Hierdoor help je vast andere klanten die hetzelfde probleem hebben!

Reageer