beantwoord

Status bestelling in Mijn Telfort

  • 27 november 2013
  • 4 reacties
  • 1002 keer bekeken

Hallo
Ik heb ook een bestelling gedaan maar die blijft bij stap 4
terwijl ik al een glasvezelmodem heb zouden jullie dit na kunnen kijken
Alvast bedankt
Johanna
icon

Beste antwoord door Peer1 28 november 2013, 16:08

@johanna38,



Ik zie dat er nog een aannemer langs moet komen om jouw modem te plaatsen & activeren. Hij zal hiervoor telefonisch contact met je opnemen om een afspraak te maken.



Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?



Peer
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
@johanna38,

Ik heb jouw reactie in een apart topic geplaatst.
Zou je in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens kunnen sturen? Dan ga ik het voor je na kijken!

Peer
Badge
@johanna38,

Ik heb je gegevens ontvangen. Ik ga meteen voor je aan de slag!

Peer
Badge
@johanna38,

Ik zie dat er nog een aannemer langs moet komen om jouw modem te plaatsen & activeren. Hij zal hiervoor telefonisch contact met je opnemen om een afspraak te maken.

Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Peer
Zoals telfort zegt zijn er al 2 of 3orders verstuurt na reggefiber maar bij reggefiber is er niets bekend wordt er een beetje moe van

Reageer