Stabiliteit belangrijker dan snelheid

• 23 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 304 keer bekeken

Hallo,

Ik snap je punt, maar is het niet verstandiger om door te gaan in je gister geopende topic, ipv nu een nieuw topic te openen.
Dit werkt zo wel heel verwarrend.

DLM moet juist zorgen voor een stabiele verbinding. Jouw probleem kan bijna niet veroorzaakt worden door DLM, die moet dat juist voorkomen.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik snap je punt, maar is het niet verstandiger om door te gaan in je gister geopende topic, ipv nu een nieuw topic te openen.

Ja, je hebt helemaal gelijk. Mijn vorige topic werd zo lang door copy/paste van mijn log, dus ik dacht dat gaat niet niemand meer lezen .... 😳

Ja, je hebt helemaal gelijk. Mijn vorige topic werd zo lang door copy/paste van mijn log, dus ik dacht dat gaat niet niemand meer lezen .... :$

Ja hoor, het blijft in de picture. Dat blijkt wel! :D
Ik kan overwegen bovenstaande reactie toe te voegen aan je 1e topic, is het verhaal compleet.
Reputatie 1
Badge
Hallo,

DLM moet juist zorgen voor een stabiele verbinding. Jouw probleem kan bijna niet veroorzaakt worden door DLM, die moet dat juist voorkomen.

Zeker, DLM is niet de oorzaak, maar bij een slechtere lijnverbinding zou mijn sync limiet snelheid aangepast moeten worden door het DLM systeem.
Dat gebeurt niet. Ik blijf al de hele maand in Profile 17a
Het zou ook kunnen zijn dat mijn lijn nu niet gemonitored wordt.
DLM kan niets aan de lijnkwaliteit zelf doen.
Reputatie 1
Badge

Ja, je hebt helemaal gelijk. Mijn vorige topic werd zo lang door copy/paste van mijn log, dus ik dacht dat gaat niet niemand meer lezen .... :$

Ja hoor, het blijft in de picture. Dat blijkt wel! :D
Ik kan overwegen bovenstaande reactie toe te voegen aan je 1e topic, is het verhaal compleet.

Prima! Ik kan dit tweede bericht niet zelf verwijderen...
bedankt 😃
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Pumpkin! Ik heb jouw reacties verplaatst naar het andere topic. Graag daar verdergaan. Mijn collega zal jouw bevindingen meenemen in het verdere verloop van het incident. Hier gaat een slotje op.

@nelly jacoba,

Thanks! 🙂