beantwoord

Spotify is opeens Free

• 6 juli 2020
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 1

Ik speel via mijn laptop Spotify af op een externe geluidsbox (waarvoor Spotify Premium nodig is). Het afspelen hierop stopte plotseling en nu blijkt dat ik ineens geen Spotify Premium meer heb maar Free.

In mijn maandelijkse thuisfactuur betaal ik wel de abo-kosten voor Spotify Premium.

Hoe kan ik heractiveren?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 juli 2020, 11:51

Hoi @Hill, we gaan samen kijken waarom jouw Spotify opeens op Free staat in plaats van Premium. Zou je daarvoor je postcode en huisnummer op het forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hill, we gaan samen kijken waarom jouw Spotify opeens op Free staat in plaats van Premium. Zou je daarvoor je postcode en huisnummer op het forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Hill, ook zie ik de gegevens nog niet op je profiel staan. Mocht ik je hier nog bij kunnen helpen weet je me te vinden. 

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie. Van je eerste reactie had ik geen melding gehad, nu de 2e wel. 
Het probleem heeft zich vanzelf weer opgelost, het bleek een storing te zijn geweest. 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is fijn, en wel zo makkelijk. Zo kon je zonder extra handelingen weer reclame vrij muziek luisteren :slight_smile:  Veel luisterplezier en voor alle andere vragen kan je altijd een nieuw topic aanmaken, dan kijken we met je mee.

Reageer