beantwoord

Snelle verhuizing: Doorgeven of nieuw abbonement?

• 25 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik ga (onverwachts) vrij snel verhuizen. Nu lees ik op de site dat het 2 weken kan duren voordat zo’n verhuizing bij Telfort compleet is. Ik heb alleen een experia box met wi-fi en ik heb verder geen andere producten.

Ik heb geen behoefte om een lange tijd zonder internet te zitten. Moet ik hopen dat de verhuizing sneller geregeld is of is het mogelijk om dit abbonement op te zeggen en een nieuwe af te sluiten op het nieuwe adres? De levering van de experia box duurde namelijk maar een paar dagen.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 28 oktober 2019, 10:23

Goedemorgen @juliusv555, leuk dat je ons forum gevonden hebt, van harte welkom! 

We hebben hele handige en behulpzame gebruikers op ons forum :slight_smile: Ik zie dat je al verschillende adviezen gekregen hebt, dat is fijn. Ik sluit me hier helemaal bij aan. Verhuizen is meestal sneller én goedkoper. Heb je de verhuizing inmiddels doorgegeven? We horen graag hoe het afgelopen is en laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Je contract beëindigen kost meestal geld als  je nog niet contract vrij bent.

Heb geen idee hoe lang het duurt met een verhuizing voordat je weer online bent zie daarvoor onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verhuizen-binnen-nederland-2.htm

Nieuw abbonement duurt 4 weken, en je betaald aansluit kosten.

Verhuizen kan dus sneller en goedkoper zijn.

Er is voor beide opties iets te zeggen, persoonlijk zal ik mee laten verhuizen omdat dit het goedkoopst en snelst zal zijn. Voor de tussenliggende tijd de noodzakelijke dingen via 4g verhuis je de aansluiting niet mee verlies je ook Telfort als provider.

Reputatie 8
Badge +9

Goedemorgen @juliusv555, leuk dat je ons forum gevonden hebt, van harte welkom! 

We hebben hele handige en behulpzame gebruikers op ons forum :slight_smile: Ik zie dat je al verschillende adviezen gekregen hebt, dat is fijn. Ik sluit me hier helemaal bij aan. Verhuizen is meestal sneller én goedkoper. Heb je de verhuizing inmiddels doorgegeven? We horen graag hoe het afgelopen is en laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer