beantwoord

Snelheidsverhoging van 50mb/s naar 40 mb/s ?

• 5 juli 2016
  • 5 reacties
  • 388 keer bekeken

Vanmiddag kreeg ik een mail van Telfort dat mijn snelheid van mijn internet "verhoogt" zou worden.
Mijn maximale snelheid zou naar 40Mb/s gaan. Ik maak gebruik van een glasvezel alles in 1 pakket, en heb altijd een maximale snelheid gehaald van 50Mb/s.

hieronder een link naar de online mail :
http://public2.tripolis.com/public/r/QdlKLTYFRfJ09tiCluSR1w/gGtPkOg9qKEz4wiLzyadJw/F6tEeX2E88rQCRLHEVgDEw

Is dit gewoon een mail die niet voor mij bedoeld was?
Of word mijn snelheid daadwerkelijk verlaagd ?
icon

Beste antwoord door Michael 4 augustus 2016, 14:15

Mijn excuses voor deze late reactie.

Ik kan bevestigen dat er een brief is uitgestuurd naar een groep gebruikers die geen betrekking hebben op de inhoud. De oorzaak is ons inmiddels bekend en wij gaan ervoor zorgen dat dit niet nog eens gebeurt.

Voor de duidelijkheid: je behoudt de snelheid die je nu hebt, als je een glasvezelverbinding hebt.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Daar lijkt het inderdaad op en ik denk dat deze mail naar adsl klanten is verstuurd
Reputatie 8
Badge +2
Hi K0n1ng!

Welkom.

Vreemd inderdaad. Als je zelf al Glasvezel hebt met een hogere snelheid, dan mag je ervan uitgaan dat deze mail niet helemaal klopt. Het is me niet duidelijk waar dit op gebaseerd is. Ik zal bij mijn collega's om opheldering vragen. Ik denk dat je er inderdaad vanuit kan gaan dat de snelheid niet verlaagd zal worden.

Ik kom er zo snel mogelijk op terug.
Badge
Ook ik heb deze mail ontvangen terwijl ik een glasvezel-abb. heb
Reputatie 8
Badge +2
Ook ik heb deze mail ontvangen terwijl ik een glasvezel-abb. heb
Dank voor deze melding. Ik zal het doorgeven!
Reputatie 8
Badge +2
Mijn excuses voor deze late reactie.

Ik kan bevestigen dat er een brief is uitgestuurd naar een groep gebruikers die geen betrekking hebben op de inhoud. De oorzaak is ons inmiddels bekend en wij gaan ervoor zorgen dat dit niet nog eens gebeurt.

Voor de duidelijkheid: je behoudt de snelheid die je nu hebt, als je een glasvezelverbinding hebt.