beantwoord

Snelheids winst

• 18 april 2012
  • 2 reacties
  • 1516 keer bekeken

Badge +1
Ik heb op dit moment een download van 14,7Mb/s (adsl_2plus).

Als ik op de site kijk dan vermoed ik dat dat "Internet standaard" genoemd wordt met een max. van 25Mb/s (op jouw adres: 25 Mb/s.............)

Bij het volgende abonnement staat vermeld "Internet extra" met 40Mb/s (op jouw adres: 40Mb/s...........)

Zijn die waarden tussen haakjes serieus?

Of wordt 40Mb/s in mijn geval een stuk lager omdat ik nu ook maar (al) 14,7Mb/s haal?

B.v.d voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Franzki 18 april 2012, 22:48

Je hebt nu ADSL vanuit de centrale... Als er hogere snelheden genoemd worden, zijn die vermoedelijk met VDSL vanuit de wijkkast.

Voor alle duidelijkheid: als er 40Mbps genoemd wordt als geschatte snelheid op jouw adres dan ga je dat zeer waarschijnlijk ook echt halen.

Je kunt overstappen via "Mijn Telfort". Je gaat dan een nieuw contract aan, wordt overgezet naar VDSL en krijgt ook een VDSL modem toegestuurd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je hebt nu ADSL vanuit de centrale... Als er hogere snelheden genoemd worden, zijn die vermoedelijk met VDSL vanuit de wijkkast.

Voor alle duidelijkheid: als er 40Mbps genoemd wordt als geschatte snelheid op jouw adres dan ga je dat zeer waarschijnlijk ook echt halen.

Je kunt overstappen via "Mijn Telfort". Je gaat dan een nieuw contract aan, wordt overgezet naar VDSL en krijgt ook een VDSL modem toegestuurd.
Badge +1
Bedankt voor je antwoordt.
De website is een beetje dubbel vind ik.
Je kunt namelijk kiezen voor een snelheid check op je postcode maar eenmaal daar wordt er vermeld dat, de genoemde snelheid, een abonnement vorm is en de snelheid niet gegarandeerd wordt.

Niet duidelijk vind ik.

Reageer