vraag

Snelheid wordt niet gehaald, bij KPN wel!

• 19 augustus 2014
  • 82 reacties
  • 2280 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

82 reacties

Het is en blijft een openbaar forum waar iedereen kan en mag reageren mits de eerder genoemde huisregels worden gerespecteerd.

Dat gezegd hebbende, de reactie van Henk geeft duidelijk aan dat er wel degelijk actief naar jouw probleem wordt gekeken, echter is Telfort afhankelijke van KPN die het onderzoek moet doen aangezien zij de netwerkbeheerder zijn.

zal nog sterker vertellen het is verboden om mijn productie op andere website of forums te zetten dat is ook een wetelijke regel die hij overtreed.
daarvoor moet toestemming gevraag worden aan de rechthebbende dat ben ik dus ik heb het vast gelegd bij buma stemra.
ik wil best geloven dat ze er mee bezig zijn maar ik wil gewoon simpelweg weten wat ze aan doen zijn en waar ik aan toe ben.
en daarbij kom ook nog dat ik eigenlijk met telfort te maken heb en wat telfort met kpn een probleem heeft is eigenlijk niet voor de klant maar een geschil tussen telfort en kpn. als hun steeds de poppetjes tegen elkaar uitspelen heb ik er als klant van telfort geen boodschap aan telfort is verantwoordelijk voor de klant. ik wil telfort niet op aanvallen daarom wil ik weten hoe of wat er op dit moment gebeurd.
Reputatie 8
Badge +16

zal nog sterker vertellen het is verboden om mijn productie op andere website of forums te zetten dat is ook een wetelijke regel die hij overtreed.
daarvoor moet toestemming gevraag worden aan de rechthebbende dat ben ik dus ik heb het vast gelegd bij buma stemra.

Hij plaatst het hier niet, hij linkt naar jouw filmpje, enige wat je kan doen om dit te voorkomen is het filmpje privé maken, dan is linken niet meer mogelijk.

Hij plaatst het hier niet, hij linkt naar jouw filmpje, enige wat je kan doen om dit te voorkomen is het filmpje privé maken, dan is linken niet meer mogelijk.

het is ook een prive youtube kanaal waar het vandaan komt.
maar hij kan ook gewoon stoppen met dit te doen als ik het normaal vraagt dan zijn we ook van het probleem af.
en zich af te vragen waarom iemand dat vraagt dus de eer aan jezelf houden.
Reputatie 8
Badge +2
@dextro,

KPN heeft de verbinding grondig onderzocht en heeft geconstateerd dat de verbinding niet sneller kan werken dan 42 Mbit/s. De huidige snelheid ligt daar net iets onder:

Wij kunnen hier niets meer aan verbeteren.

Michael
@dextro,

KPN heeft de verbinding grondig onderzocht en heeft geconstateerd dat de verbinding niet sneller kan werken dan 42 Mbit/s. De huidige snelheid ligt daar net iets onder:

Wij kunnen hier niets meer aan verbeteren.
dus met andere woorden mag ik kosteloos opzeggen neem ik aan

Michael
beste mensen.
ze hebben bij telfort door gegeven dat de snelheid inderdaad niet haalbaar is.
ik moet zeggen dat ze bij telfort wel alles goed afhandelen.
via telefoon is de contract kosteloos stop gezet en krijg zelf nog 52,30 euro van ze terug.
dat getuigd dat bij telfort wel menselijk zijn.
is alleen jammer dat de snelheid dus niet behaald word.
opgezegt bij telfort tot 23 sept 2014
ik word door kpn aangesloten op 11 sept.
dus bij deze telfort bedankt voor alles en het proberen.
bij deze kan deze topic worden afgesloten en ik zal niet meer reageren op nieuwe reactie tabé
Reputatie 8
Badge +2
@dextro,

Dat vind ik fijn om te lezen. Ik hoop dat je bij KPN wel de gewenste snelheid haalt.

Michael