beantwoord

Snelheid wordt niet behaald na straatkast upgrade

Reputatie 1
Hoi!
Ik ben ook heel benieuwd want ik heb precies hetzelfde probleem.
Sinds vorige week zouden we hier volgens telfort-fpi 100Mbit/s haalbaar moeten hebben maar er is volgens de router/modem nog altijd iets boven de 10Mbit/s beschikbaar
icon

Beste antwoord door Deborah 20 december 2017, 11:07

Hoi Joris81, ik heb je reactie van dit topic verplaatst naar een nieuw topic, omdat de situatie van de andere klant net wat anders is. Ik zie dat het technisch mogelijk is om de 100 Mb/s te behalen, alleen administratief nog niet. Dit kan ik helaas niet handmatig aanpassen, omdat je abonnement niet geschikt is voor de snelheden die we nu aanbieden (tot 50 Mb/s of tot 100 Mb/s). Je abonnement is namelijk in 2010 afgesloten. Als je van de hogere snelheid wil profiteren, dan kun je het beste je abonnement verlengen. Als je belt naar 0800 1707, dan hebben m'n collega's mogelijk een leuk aanbod voor je 😳.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Joris81, ik heb je reactie van dit topic verplaatst naar een nieuw topic, omdat de situatie van de andere klant net wat anders is. Ik zie dat het technisch mogelijk is om de 100 Mb/s te behalen, alleen administratief nog niet. Dit kan ik helaas niet handmatig aanpassen, omdat je abonnement niet geschikt is voor de snelheden die we nu aanbieden (tot 50 Mb/s of tot 100 Mb/s). Je abonnement is namelijk in 2010 afgesloten. Als je van de hogere snelheid wil profiteren, dan kun je het beste je abonnement verlengen. Als je belt naar 0800 1707, dan hebben m'n collega's mogelijk een leuk aanbod voor je 😳.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!
Reputatie 1
Hoi @Deborah - Telfort,

Sorry voor de onduidelijkheid. Ik hoef niet perse naar de 100Mbit maar ik verwachte na de straatkast upgrade eigenlijk dat mijn snelheid wat meer in de richting van mijn abonnements snelheid van 40Mbit zou gaan.
Kun je hier nog een toelichting op geven?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Joris81, geeft niets! Stel gerust vragen. Je kunt kiezen uit 50 Mb/s of 100 Mb/s. Het geldt ook voor de 50 Mb/s. Ik heb het in de bovenstaande tekst aangepast. Het komt er op neer dat je huidige abonnement momenteel niet werkt in combinatie met de huidige snelheden.

Als ik jou was zou ik even naar 0800 1707 bellen en vragen wat ze je kunnen bieden. Baat het niet, dan schaadt het niet 😳.
Reputatie 4
Badge +10
Trouwens, mocht je je abonnement verlengen dan is het belangrijk dat je een ander modem ontvangt. Je huidige modem ondersteunt namelijk niet de nieuwe snelheden.

Reageer