beantwoord

snelheid weergedaald naar 1.4 MB/s

• 26 juli 2015
  • 1 reactie
  • 249 keer bekeken

Ooit.... vorig jaar zomer had ik 5.4 MB/s ik heb niets veranderd aan mijn opstelling maar ik betaal al weer maanden teveel want mijn snelheid is nog maar 1.4 MB/s.

Toen ik de helpdesk belde wilde ze dat ik weer van alles ging veranderen met het modem en de aansluiting.....

graag vanuit jullie kant eerst kijken wat je kan doen, voordat ik hier allerlei kabels moet losmaken.
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 27 juli 2015, 12:17

Goed dat je deze vraag op het forum stelt, Arjan!

Zojuist de verbinding nagekeken en zie inderdaad de snelheid momenteel nog op 17Mb staan. De verbinding valt geregeld weg waardoor de snelheid terug kan lopen.

Twee opties, we wachten het een paar dagen aan, om te kijken of de lijn uit zichzelf beter gaat presteren of we starten een onderzoek. Met het starten van het onderzoek is het noodzakelijk om de binnenbekabeling na te lopen en het modem te resetten.

Ik hoor graag van jou wat de voorkeur heeft. 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Goed dat je deze vraag op het forum stelt, Arjan!

Zojuist de verbinding nagekeken en zie inderdaad de snelheid momenteel nog op 17Mb staan. De verbinding valt geregeld weg waardoor de snelheid terug kan lopen.

Twee opties, we wachten het een paar dagen aan, om te kijken of de lijn uit zichzelf beter gaat presteren of we starten een onderzoek. Met het starten van het onderzoek is het noodzakelijk om de binnenbekabeling na te lopen en het modem te resetten.

Ik hoor graag van jou wat de voorkeur heeft. 🙂

Reageer