Snelheid vermindering

• 19 september 2016
  • 21 reacties
  • 770 keer bekeken

Badge
Hallo.

omdat ik in het verleden wel verbinding problemen heb gehad , test elke dag even mijn snelheid zat de laatste maand zo 78 Mbit haalbare snelheid, na dit weekend ineens op 70 Mbit wat kan hier de oorzaak van zijn, of wordt mijn signaal geknepen??

met vr. gr. Tarzey

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Tarzey, helaas heb ik op dit moment hier geen verklaring voor. Ik ga jouw vraag intern uitzetten en doe er alles aan om er binnen tweee werkdagen op terug te komen.
Badge
Hoi Stephen,

Weet je al meer?? de snelheid is nu weer gezakt nu 66 Mbit, ook begint de Tv weer kuren te vertonen 's avonds weer regelmatig stilstaand beeld.
Word er wel flauw van

grtz
Fred
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fred, ik zie inderdaad dat de snelheid nog verder is gezakt. Hier kan ik geen verklaring voor vinden. Kun je testen met een andere DSL-kabel? Ik verneem graag van je of dit een verbeterd resultaat heeft opgeleverd.
Badge
Hallo Stephen, de verbinding is nu iets beter 70,5 Mbit, met een nieuwe DSL kabel geen hogere snelheid, afgelopen zaterdag 3x een reset van afstand gehad, hier door liepen 2 grote Updates ( Tomtom en Mac Sierra) in de soep, de update voor de Mac is nu goed verlopen, de update voor de TomTom niet daar moet mee naar de MM omdat een gedeelte van de kaart er wel op staat en groot gedeelte niet

met vriendelijke groet

Fred
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fred, ik heb zojuist een ticket aangemaakt en mijn collega's gevraagd om jouw lijn te bekijken. Binnen twee werkdagen zullen zij contact met jou opnemen. In de tussentijd zie ik updates, vragen of opmerkingen graag tegemoet.
Badge
Hallo Fred, ik heb zojuist een ticket aangemaakt en mijn collega's gevraagd om jouw lijn te bekijken. Binnen twee werkdagen zullen zij contact met jou opnemen. In de tussentijd zie ik updates, vragen of opmerkingen graag tegemoet.

Vanochtend door Telfort gebeld, volgens de medewerker is mijn lijn goed, dat ik regelmatig snelheid verlies heb kon hij geen verklaring voor geven, hij zei ook dat mijn snelheid van 70.5 Mbit normaal was, omdat KPN op mijn adres maximaal 75 Mbit levert.
Blijf het een niets zegende reden te vinden, en ik ga om mij heen kijken voor een andere Provider
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Fred. Ik vind het jammer dat wij jou geen verklaring kunnen geven.
Badge
Hoi Stephen,

Ik wordt er nu wel erg flauw van, Gisteren zaterdag Tv maar uitgezet was niet om aan te zien, stilstaand beeld dan weer helemaal geen beeld geluid niet om aan te horen, de tv problemen begonnen om plus/minus 19.30 op een duitse zender ZDF, daarna ook op de nederlandse zenders, vanochtend geen tv problemen storingsvrij F1 kunnen kijken
De internetsnelheid is ook weer afgenomen zat de laatste tijd op +/- 71 Mbit is ook wel hoger geweest volgens fourstack KPN zou ik 75 Mbit moeten halen op mijn adres, op zondag internetsnelheid nu weer lager 66 Mbit.???
Ik ga morgen kontakt opnemen met Telfort, om te kijken wanneer ik eventueel bij Telfort weg kan.
Het spijt mij zeer

met vriendelijke groet
Fred (Tarzey)
Badge
Je kunt je contract opzeggen één jaar na ingang.
Als je contract langer dan een jaar loopt, kun je met een maand opzegtermijn opzeggen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fred, ik zie dat het modem inmiddels een snelheid van 71 Mb/s haalt. Ervaar je nog steeds problemen met je TV-ontvanger?
Badge
Hoi Stephen,

Idd internetsnelheid zit nu weer op 71Mbit, de Tv heeft nog af en toe stilstaand beeld en alleen "s avonds vreemd,
voor zover redelijk tevreden, mochten er weer problemen op doemen dan meld ik me wel weer

Grtz
Fred
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fred, bedankt voor de terugkoppeling. Laten we hopen dat de problemen wegblijven. 🙂
Badge
Hi Stephen
het gaat weer lekker!!! not
zie screendump
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fred, excuses voor de late reactie. Heb je de afgelopen dagen nog problemen ervaren met je verbinding? Zo ja, zou je de dsl-kabel willen vervangen of is deze kort geleden al vervangen?
Badge
Afgelopen dagen geen problemen gehad, ik heb wel alle kabels vervangen maakt geen verschil. zit op 71,2 Mbit
Reputatie 8
Badge +16
Afgelopen dagen geen problemen gehad, ik heb wel alle kabels vervangen maakt geen verschil. zit op 71,2 Mbit
Fijn dat de problemen zijn weggebleven. Ik meet deze snelheid ook en ga er vanuit dat het niet verder zal dalen.
Badge
bedankt als er zich weer problemen voordoen dan meld ik me wel weer
Badge
Hi Stephen,

Ik heb nu geen problemen,

Mijn snelheid is nu zomaar toegenomen tot ruim 77Mbit!!, ben zeer tevreden, waar komt dat in eens vandaan

grtz

Fred Tarzey)
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fred,m bedankt voor de update. Laten we hopen dat dit nu ook zo blijft. 😃
Badge
Hallo Fred,m bedankt voor de update. Laten we hopen dat dit nu ook zo blijft. :D
Hoi Stephen,

Het begint weer!!
Internetsnelheid weer gezakt, ik baal hier stevig van, zie bijgevoegde screendumps.
Hoe kan dit?
Wil nu graag een blijvende oplossing.

met vriendelijke groet,

Tarzey
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fred, excuses voor de late reactie. Ik heb zojuist je internetsnelheid gemeten. Zie onderstaande screenshot. Op dit topic plaats ik een slotje. Zodra je weer problemen ervaart met de internetsnelheid dan graag een nieuw topic aanmaken.