beantwoord

Snelheid verlies

• 28 februari 2016
  • 9 reacties
  • 510 keer bekeken

Badge
Hallo,
Toen ik vanochtend internet opstarte , heb ik ook even in het modem Arcadyan gekeken, mijn internet snelheid is aardig gezakt, heb anders altijd 80 Mbit, nu in eens nog geen 70 Mbit,
zie bijgevoegde info.
Actual Data Rate 20535 (Kbps.) 66652 (Kbps.)
Attainable Rate 29701 (Kbps.) 69832 (Kbps.)
Ook een spontane reboot gehad, en een TR 069 melding in de security log??

wat kan de oorzaak zijn??
icon

Beste antwoord door tarzey2014 29 februari 2016, 17:06

Hallo tarzey, ik heb zojuist je snelheid gemeten en zie dat het modem een snelheid van 78 Mb/s haalt. Voor de rest zie ik geen bijzonderheden. Kun je ook controleren of je deze snelheid ook haalt?
@ Stephen

mijn intersnelheid is weer op peil, afgelopen wekend wel een paar vreemde dingen gehad, Settop bootte spontaan , hoofdmodem een reset gegeven na dien was de snelheid dramatisch, nu is de snelheid weer op het oude nivo
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Laat je het modem 24/7 aanstaan, die TR 069 melding in je log betekent een onderbreking in je verbinding staan hier meerdere meldingen van in je log
Badge
Laat je het modem 24/7 aanstaan
Zekers
Reputatie 8
Badge +17
Oeps dubbele post
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort leest alles mee dus je moet ff wachten tot na het weekend als dit topic wordt opgepakt
Badge
Webcare Telfort leest alles mee dus je moet ff wachten tot na het weekend als dit topic wordt opgepakt
THX
Reputatie 8
TR 069 meldingen zegt niet zoveel.
Het zijn interne communicatiezaken vanuit de Telfort server naar je modem/router
Exact elk uur krijg ik hier meldingen m.b.t. TR069
Reputatie 8
Badge +16
Hallo tarzey, ik heb zojuist je snelheid gemeten en zie dat het modem een snelheid van 78 Mb/s haalt. Voor de rest zie ik geen bijzonderheden. Kun je ook controleren of je deze snelheid ook haalt?
Badge
@ Stephen

mijn intersnelheid is weer op peil, afgelopen wekend wel een paar vreemde dingen gehad, Settop bootte spontaan , hoofdmodem een reset gegeven na dien was de snelheid dramatisch, nu is de snelheid weer op het oude nivo
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden tarzey!