Op ons adres is er sinds een aantal weken rond de 100 mbps snelheid mogelijk volgens foursquare. Ik heb een 50/5 standaard abonnement, maar de experiabox v8 laat nog de snelheid voor de verhoging zien: 15/1. Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik van de 50/5 gebruik kan gaan maken?
alvast bedankt!
Beste antwoord door Wieger DB
Op het moment van schrijven maakte jij nog gebruik van een ADSL profiel met een maximumsnelheid van 20mbit. Ondertussen heb je het advies van Kees-Jan gevolgd en je abonnement verlengd. Een goede keuze als je het aan mij vraagt! 😉 Graag wil ik je nog wat meer achtergrond geven over de snelheden. Toen je in 2014 klant werd bij ons, heb je een abonnement van 20mbit download besteld. Deze snelheid hebben wij ook aan je geleverd. Op Mijn Telfort zie je nu inderdaad dat je snelheid naar 50mbit ingesteld zou worden. Dit was ook gebeurd zonder de verlenging. Er wordt achter de schermen hard gewerkt om voor iedereen met een Alles-in-1 Standaard pakket de snelheid te verhogen naar 50mbit. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk voor alle klanten uitgevoerd te hebben, al is dat wel voor de lange adem. In 2018 hopen wij alle klanten naar de hogere snelheid overgezet te hebben.