Ik zou graag willen weten of mijn internetsnelheid omhoog geschroeft kan worden..
Ik betaal voor 20mbits, maar ontvang de helft.
Vind dit niet correct.. toen ik dit abbonoment heb genomen, heb ik natuurlijk eerst de postcode check gedaan.
Deze gaf toen aan op datmoment aan dat ik 20mbits wel zou moeten kunnen ontvangen. na een maand vond ik de snelheid toch niet acceptabel en heb nog eens de check gedaan.. en toen kon ik ineens veel minder mbits ontvangen..
Ik had eerst maar 5mbits en dat is na veel gezeik met jullie naar 10 opgeschroeft. maar ik ben nog niet tevreden. Ik zou graag 20 mbits willen ontvangen het geen waar ik ook voor betaal en wat jullie mij hebben beloofd.
Ik zou graag een oplossing willen of jullie hebben na dat mijn contract eindigd een ontevreden klant die niet nog eens een contract met jullie aan gaat en zal ik ook niemand aanraden om voor jullie te kiezen..
Graag hoor ik van jullie.
Mvg, R.
Beste antwoord door Henk
Je maakt gebruik van Internet Instap en de snelheid die daarbij hoort komt overeen met de snelheid die je nu haalt.
Je kunt eventueel je contract verlengen, om de hogere snelheid wel te halen. Ik kan eventueel ook de verlenging voor je doen.
Henk