beantwoord

Snelheid verhogen, direct na oplevering

• 14 november 2017
  • 25 reacties
  • 332 keer bekeken

Badge
Een week geleden is mijn VDSL contract verlengd (lees: opgeleverd). Echter abusievelijk teruggebracht naar 50Mb. Zou direct na levering teruggezet worden naar 100Mb. Tot op heden is geen verhoging doorgevoerd en kan ik in 'Mijn Telfort' niets wijzigen omdat er een 'lopende bestelling' is. Vraag: hoe lang duurt zoiets en wanneer wordt mijn snelheid eindelijk weer 100Mb?
icon

Beste antwoord door Stephen 14 november 2017, 16:11

Bedankt voor het toevoegen van de gegevens! Het systeem is jouw verlenging administratief nog aan het verwerken. Ik verwacht dat dit eind van de week voltooid zal zijn. Daarna zullen wij jouw snelheid verhogen van 50 Mb/s naar 100 Mb/s. Aanstaande vrijdag kom ik hierop terug en ontvang je een update van mij. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Bekijk reactie

25 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Nou normaal gaat dit snel hoor maar in sommige gevallen zoals bij jou is er helaas sprake van een vertraging. Bedankt voor je begrip. 🙂
Badge
Stephen, ik heb niks meer van jou gehoord? Blijkbaar vindt Telfort aftersales niet zo belangrijk. Waar ik al bang voor was lijkt werkelijkheid te worden: de beloofde extra korting zou direct bij omzetting naar 100Mb toegekend worden. Dit zouden tenminste 3 medewerker in de gaten houden. Wat blijkt? Niemand maakt zich hier druk om, behalve klant (ik)...
Ik wil dat dit vandaag geregeld wordt, anders onderneem ik stappen om het contract alsnog te ontbinden. Ben er echt klaar mee!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo asritmeetser, wederom excuses voor het uitblijven van een reactie. Ik ga dit daarom zelf voor jou in behandeling nemen. Het is voor mij alleen mogelijk om de creditering van € 60 eenmalig te doen in plaats van maandelijks € 5. Ga je hiermee akkoord?
Badge
Prima
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb zojuist de creditering voor je aangemaakt. Deze ontvang je binnen enkele dagen op je rekening gestort. Ik vertrouw erop dat hiermee alles is opgelost. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.
Badge
Bedankt Stephen
Reputatie 8
Ik vind het wel apart dat je de eerder groter voorgestelde korting laat voor wat het is, om dan naar "slechts" € 60,- korting te willen gaan?

Aanvankelijk (in dit bericht):
Hallo asritmeester, het betreft de eerste 6 maanden 20 euro korting en 2 maanden gratis het pluspakket? Zo ja, deze staan gewoon actief.

Ofwel 6x €20,- = totaal € 120,- korting plus daarbij nog het Pluspakket 2 maanden gratis.
Badge
Je leest blijkbaar niet goed. Gaat hier om een AANVULLENDE korting.
Reputatie 8
Toch aandachtig gelezen, maar is uit de verdere informatie niet duidelijk dat er dat nog bovenop komt. Maar is in dat geval dan in ieder geval helemaal mooi meegenomen 😉
Reputatie 8
Badge +16
Hallo asritmeester, wat vervelend dat de snelheid nog niet terug is gezet. Kun je je klantnummer of adresgegevens toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan ga ik dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Badge
Hoi Stephen, zojuist e.e.a. toegevoegd. Wacht graag jouw reactie af. Bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het toevoegen van de gegevens! Het systeem is jouw verlenging administratief nog aan het verwerken. Ik verwacht dat dit eind van de week voltooid zal zijn. Daarna zullen wij jouw snelheid verhogen van 50 Mb/s naar 100 Mb/s. Aanstaande vrijdag kom ik hierop terug en ontvang je een update van mij. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Badge
Ja! De snelheidsverhoging is vannacht doorgevoerd!
Nu de (aanvullende) korting nog.
Badge
Best bijzonder dat het systeem hiervoor meer dan een week nodig heeft, haha.
Ik wacht nog even af dan.
Badge
Stephen, ik ben misschien wat ongeduldig, maar heb nog steeds niets gehoord. Dit is precies waar ik bang voor was bij het verlengen van m'n contract... Ben er nu wel zo'n beetje klaar mee en wil dat dit op zeer korte termijn geregeld wordt.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo asritmeester, excuses dat er nog geen contact met jou is opgenomen. De retentie afdeling is helaas nog niet toegekomen aan jouw case. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Ik ga maandag wederom de status voor je controleren. Fijn weekend!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden!
De korting zal gewoon netjes worden toegepast. 🙂
Badge
Goedemorgen, ik breek 'm toch nog even open: ik heb nog steeds geen addendum op de overeenkomst ontvangen inzake de overeengekomen aanvullende korting m.b.t. de verhoogde snelheid. Wat is de status?
Badge
Hoi Stephen, volgens 'Mijn Telfort' lijkt de administratieve verwerking te zijn afgerond. Kun je de snelheidsverhoging nu doorvoeren?
Reputatie 8
Badge +16
Dat klopt! Helaas kan ik het zelf niet doen dus heb ik de afdeling die hierover gaat benaderd met het verzoek. Binnen twee dagen moet dit zijn verwerkt. Je ontvangt een bevestiging zodra het is uitgevoerd.
Badge
Top!
Reputatie 8
Badge +16
Goedemorgen, ik breek 'm toch nog even open: ik heb nog steeds geen addendum op de overeenkomst ontvangen inzake de overeengekomen aanvullende korting m.b.t. de verhoogde snelheid. Wat is de status?
Hallo asritmeester, het betreft de eerste 6 maanden 20 euro korting en 2 maanden gratis het pluspakket? Zo ja, deze staan gewoon actief.
Badge
Nee, snelheidsverhoging à € 5 per maand zou eerste jaar gratis worden, door foute aanbieding bij contractverlenging.
Was nog niet duidelijk of het een eenmalige creditering van € 60 zou worden of maandelijkse creditering van € 5. Zie (uitgebreide log; contact afdeling Safe). Ik zou hiervan op datum omzetting naar 100Mb een bevestiging per mail krijgen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de uitleg. Ik betreur het dat dit niet is gebeurd. De Retentie (save) afdeling heb ik zojuist hierover op de hoogte gesteld en hen gevraag het voor je in orde te maken. Binnen twee werkdagen zullen ze zij contact met jou opnemen. Laat je dan even hier weten zodra je bent benaderd? Bij voorbaat dank!
Badge
Ok, thx!

Reageer