beantwoord

Snelheid / profiel aanpassing, status?

• 6 juli 2016
  • 1 reactie
  • 456 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Beste Telfort,

Ruim een maand geleden een abonnement (40/4) afgesloten. Op basis van de Netco site kon ik op mijn adres 46 MB halen. Het modem trainde in op 26MB. Dus ik aan de bel getrokken bij Telfort of de snelheid wellicht nog omhoog kan. 2 monteurs (basischeck en een expert) op visite gehad. Conclusies:
1) 46mb is te florissant weergegeven, volgens zijn meetapparatuur is de max 33mb;
2) ik sta op een verkeerde profiel (17a). Ik woon boven de 1300 / 1400 meter van de wijkkast

Resultaat (tot nu toe):
1) ticket ingeschoten bij KPN
2) Afspraak is gemaakt (er is alleen niemand gekomen, wellicht is persoon alleen bij wijkkast geweest?)
3) Vorige week gebeld met Telfort, heeft opnieuw een ticket ingeschoten
4).... en toen bleef het stil.....:(

Kortom: wat is de status?
icon

Beste antwoord door Michael 6 juli 2016, 20:36

Hi Mark,

Bij mijn weten waren we bezig in dit topic. Het is niet echt nodig om een nieuw topic aan te maken voor hetzelfde probleem. Ik zal je zodoende een reactie geven in het andere topic. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Mark,

Bij mijn weten waren we bezig in dit topic. Het is niet echt nodig om een nieuw topic aan te maken voor hetzelfde probleem. Ik zal je zodoende een reactie geven in het andere topic. 🙂