beantwoord

Snelheid per 1 juli

• 9 juni 2016
  • 3 reacties
  • 680 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Per 1 juli gaat de prijs voor mijn instap abo in buitengebied Beekbergen omhoog van 19 naar 22,50
Upgraden kan helemaal niet, de snelheid die vroeger 10.600/1.100 kbps was is sinds enige tijd capped op varierend 7.600 (attainable in modem)/8.600
(actual in modem, soms 7.600 of 6.600) down en 900 up.
Voor die prijsverhoging van ruim 18% (en vorig jaar al van 17,50 naar 19 is 8,5%) zou ik toch wel graag ook de maximaal mogelijke snelheid krijgen die blijkens het verleden, en ook volgens KPN monteur die hier was wegens storing paar maanden terug, rond de 11.000/1.100 is
Kan die cap van het instap abo (dat ook niet meer bestaat eigenlijk) er af als tegemoetkoming?
Standaard dat ooit 20/2 was is nu al 40/4 voor een veel minder verhoogde prijs
icon

Beste antwoord door Stephen 13 juni 2016, 18:19

Hallo Ronny, op jouw adres garanderen wij een snelheid van 7 Mb/s. Ik heb je snelheid gemeten en zie dat het modem een snelheid van 8,6 Mb/s haalt. Helaas is er vanwege de capaciteit geen hogere snelheid mogelijk op jouw adres. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welke snelheid kun je halen op jou adres volgens de postcode check van Telfort
Reputatie 1
Badge +2
Afhankelijk van het subadres op het park tussen de 3/1 en de 6/1. Maar dat was ook al zo toen ik met het oude abo in 2011 tot 2013 11/1 had.
Mijn vraag nu is of de cap op 8/1 eraf kan met de 18,5% prijsstijging
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ronny, op jouw adres garanderen wij een snelheid van 7 Mb/s. Ik heb je snelheid gemeten en zie dat het modem een snelheid van 8,6 Mb/s haalt. Helaas is er vanwege de capaciteit geen hogere snelheid mogelijk op jouw adres. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.