beantwoord

Snelheid opeenes van 50 naar 100Mb

• 31 december 2017
  • 2 reacties
  • 197 keer bekeken

Ik kom erachter dat mijn internetsnelheid van 100Mb (nog vanuit de tijd van XMSNET) nu ineens 50Mb is geworden. Blijkt dat het vorig jaar januari nog 100Mb/s was. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Deborah 4 januari 2018, 14:27

Hoi Mtagmoun, welkom op het forum 😳. Dat klinkt bijzonder! Ik zie dat je abonnement op 12 januari 2017 is verlengd met andere voorwaarden. De standaard snelheid voor een pakket is tot 50 Mb/s. Je kunt voor een extra bedrag de snelheid naar tot 100 Mb/s verhogen. Dit zat in je oude pakket! Ik zie dat je afgelopen week opnieuw hebt verlengd. Mocht je graag weer een snelheid van 100 Mb/s willen behalen, dan kun je de snelheid van je abonnement verhogen. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Bekijk reactie

2 reacties

Als je dit niet zelf of een huisgenoot hebt verlaagd zou dat niet mogen. Omdat je XMS noemt ga ik er een beetje vanuit dat het een glasvezel aansluiting betreft. Hier zou een Telfort medewerker antwoord op moeten geven even geduld tot dinsdag.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Mtagmoun, welkom op het forum 😳. Dat klinkt bijzonder! Ik zie dat je abonnement op 12 januari 2017 is verlengd met andere voorwaarden. De standaard snelheid voor een pakket is tot 50 Mb/s. Je kunt voor een extra bedrag de snelheid naar tot 100 Mb/s verhogen. Dit zat in je oude pakket! Ik zie dat je afgelopen week opnieuw hebt verlengd. Mocht je graag weer een snelheid van 100 Mb/s willen behalen, dan kun je de snelheid van je abonnement verhogen. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Reageer