beantwoord

Snelheid op telfort pagina

• 8 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 356 keer bekeken

Badge +3
Hallo,

Ik heb sinds 2008 alles in 1 van telfort en ook internet extra.
Hier haal ik dus al jaren 50 mb mee.
De laatste 7 maanden zie ik me internet in me modem langzaam terug lopen en staat nu op 43 mb.
Vanaf januari stond er in de planning van kpn een verhoging naar 80 mb.
Deze is sinds eind september opeens van de site verdwenen.

Nu wil het geval dat sinds die tijd als ik kijk bij internetsnelheid op de telfort site ik max 12 mb zou kunnen krijgen.
Als je dan op verder klikt bij bestellen staat er dat de verwachte snelheid 0 mb is.
Als je het dan nog eens probeert staat er dat er niets geleverd kan worden omdat de snelheid te laag is ?

Wordt er een beetje moe van en zit er dan ook hard aan te denken om maar over te stappen naar ziggo waar ik voor hetzelfde geld 120 mb krijg.

Zit er een grote bug in jullie website ofzo ?
icon

Beste antwoord door Michael 13 oktober 2015, 10:16

Hoi chucky666! Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat je momenteel 47 Mbit/s haalt (met een abonnement van 50 Mbit/s). De maximaal haalbare snelheid is afhankelijk van de gemiddelde snelheid op de door jou opgegeven postcode. Indien er gebruikers zijn die voor een langere tijd een slechtere verbinding hebben dan zullen deze het gemiddelde naar beneden halen. Dit lijkt in jouw situatie ook het geval te zijn.

Bovendien zijn de snelheden die genoemd worden een indicatie en niet direct een gegeven. Je kunt het dus als richtlijn gebruiken. Ik wil je adviseren dit een maandje af te wachten. Ik ga ervan uit dat deze snelheid (80 Mbit/s) dan wél weer zichtbaar zal zijn op de website. Ik zal dit ook voor je in de gaten houden. Tot die tijd mijn excuus voor deze verwarrende kwestie.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge
Neem maar dat er een bug in de website zit. Ik had een vergelijkbaar iets ('postcode niet geldig') bij de postcodecheck.
Een dag later bleek dat er nieuwe producten/snelheden aangeboden werden.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi chucky666! Vreemd dat je telkens verschillende informatie te zien krijgt. Dat is niet de bedoeling. Ook is het uiteraard niet de bedoeling dat je daarom overstapt naar de concurrent. 🙂 Geef even aan om welke postcode en huisnummer het precies gaat in een privévenster, ik ga dan kijken wat er niet goed gaat en of ik kan zorgen voor licht in de duisternis.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi chucky666! Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat je momenteel 47 Mbit/s haalt (met een abonnement van 50 Mbit/s). De maximaal haalbare snelheid is afhankelijk van de gemiddelde snelheid op de door jou opgegeven postcode. Indien er gebruikers zijn die voor een langere tijd een slechtere verbinding hebben dan zullen deze het gemiddelde naar beneden halen. Dit lijkt in jouw situatie ook het geval te zijn.

Bovendien zijn de snelheden die genoemd worden een indicatie en niet direct een gegeven. Je kunt het dus als richtlijn gebruiken. Ik wil je adviseren dit een maandje af te wachten. Ik ga ervan uit dat deze snelheid (80 Mbit/s) dan wél weer zichtbaar zal zijn op de website. Ik zal dit ook voor je in de gaten houden. Tot die tijd mijn excuus voor deze verwarrende kwestie.