Ik ben al jaren abonnee van Telfort en ik heb dan ook alles bij Telfort lopen, zoals internet, vaste telefoon, interactieve tv, en een mobiel bellen.
Ik ben dan ook zwaar teleurgesteld in jullie diensten, waarbij ik telkens weer moet gaan zitten bellen met de Telfort klantenservice, wat me overigens weer extra geld kost, en er dan uiteindelijk niets mee opschiet.
Ik ben een beetje radeloos geworden en vind het echt jammer dat jullie mijn problemen niet kunnen verhelpen.
Ik heb een dan ook mijn abonnement verhoogd naar Telfort 50 mb/s extra, en ook ik kreeg de mededeling dat de snelheid elke dag een paar mb zou stijgen qua snelheid.
Dit heb ik nauwlettend in de gaten gehouden en ook nu ik al 13 dagen verder ben, vanaf de dag dat mijn abonnement daadwerkelijk is ingegaan, is mijn internet snelheid van 30 mb/s nog steeds hetzelfde en dat terwijl ik wel voor de Telfort extra van 50mb/s betaal.
Belangrijke Opmerking: Een vriend van mij, die bij KPN werkt, zegt overigens dat de internetsnelheid meteen geactiveerd wordt zodra je voor deze dienst betaald. Dus op de dag dat je internetabonnement wordt geactiveerd, en dit is natuurlijk lang van tevoren ingepland ( net zoals bij een nieuw abonnee) dan wordt er een monteur naar de dichtstbijzijnde centrale gestuurd en wordt de verbinding op die manier tot stand gebracht. Dit geldt ook voor het verhogen van je internetsnelheid. Hierbij moet er ook weer een monteur bij de centrale zijn om de nodige verbindingen tot stand te brengen waardoor je dus meer/of minder snelheid hebt, afhankelijk van wat je natuurlijk besteld hebt.
Dit is geheel begrijpelijk, omdat wanneer ik nu de telefoon oppak en mijn internet wil verhogen via een medewerker van Telfort, mijn nieuwe verhoogde internetsnelheid nooit meteen actief is, maar pas 1 of 2 weken later wordt, dit is omdat er zoals hierboven al is omschreven er altijd eerst een monteur bij de centrale geweest moet zijn om deze te activeren.
Dus het fabeltje dat je internetsnelheid dagelijks met een paar mb/s zou moeten stijgen gaat er bij niet meer in.
Mede ook omdat jullie een dochter onderneming zijn van KPN.
Kom dan aub ook niet met het smoesje van nieuwe apparatuur die dit wel zou moeten kunnen.
Gaarne aub vraag ik wederom om jullie professionele hulp om mijn problemen op te lossen.
Mijn modem is een Zyxel P-2812HNU-F1
Beste antwoord door Bizih78
Wederom bedankt voor je hulp en inzet voor mij:)
Ik heb zojuist weer een meting gedaan, en ik heb nu inderdaad wel een wat betere snelheid dan voorheen.
Het rare is dat wanneer ik op speedtest.net een meting doe ik rond de 36 mbit heb,en wanneer ik hem op internetsnelheid-testen.nl meet ik rond de 51 mbit meet. Hoe kan dit ?
mvg Bizih