Snelheid niet naar behoren

• 5 april 2016
  • 1 reactie
  • 408 keer bekeken

Reputatie 1
Snelheid is in Arnhem tot een dieptepunt gedaald van een vooroorlogse 8Mb. ....en niet de aangeprezen 90 Mb......Marketing en verkoop klets. KPN is langs geweest. Aansluiting in huis goed. Eerste wijkkast gecheckt koperkabel goed....maar ook 8 Mb maar IN DE KAST!!!. Naar de tweede kast 59Mb. (ook geen 90 Mb)....maar dat komt niet naar de eerste kast en dan naar mijn huis omdat vectoring op die afstand niet werkt. KPN legt duidelijk aan mij uit dat vectoring op de eerste kast aangesloten moet (kan) worden...en dan komt verbetering. Telfort snapt er niets van veel belletjes maar daar wordt weinig van gelogd. 2e lijns er bij maar geen voorstel voor verbetering....we gaan het uitzoeken (snappen het ook niet en actie wordt niet geplanned/gelogt). Ook een graag gebruikt antwoord is "mijn collega snapt er niets van ....dat had hij niet moeten zeggen....dat kan niet ...ik snap het niet. Afgelopen vrijdag weer gebeld ....geen idee wat de geplande actie is ....alles niet duidelijk....en als je dan boos wordt ....wordt er belooft dat Klant relatie je terug belt....... Dat gaat dus net zo snel als hun internetverbinding ....niet. Als je dan WEER belt...het is in behandeling.....NOT.
Van veel kastjes tot veel muren en de klant kan........Barsten ....en betalen want anders sluiten we hem af.......en dat je teveel betaald voor iets dat je niet krijgt......tja das mijn probleem. Vandaag weer gebeld....niemand te bereiken...het is al 19.00 uur (open tot 21.00h.... Niet dus) We sturen weer een een mail naar klant relatie (lees kastje) en die komt echt naar u (lees muur) terug.
Telfort....beter kunnen we het niet maken.....

Wie o wie helpt mij nu eens echt aan een beetje snelheid zonder dat ik nog x keer moet bellen.

Ook aub niet reageren met "wij vinden het vervelend te moeten vernemen dat u zoveel problemen ondervind" ..Gewoon actieplan en dan is het geregeld!!!

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Michel!

Ik ga zoals je wenst niet zeggen dat het rottig is dat je zo'n trage verbinding ervaart, ook ga ik niet zeggen dat ik me kan voorstellen dat je het inmiddels beu bent en graag acties uitgezet wilt hebben.

Mijn collega's van de helpdesk hebben het incident in behandeling. Je mag ervan uitgaan dat dit adequaat wordt opgepakt. Ook zie ik dat de lijn wordt omgezet naar VVDSL, als deze is omgezet zal je hogere snelheden kunnen halen. Niet alleen administratief, maar ook technisch. Wanneer de verbinding is opgeleverd is nog niet concreet bekend. Je mag ervan uitgaan dat dit wel minimaal nog een werkweek duurt. Weet je zo genoeg? 🙂

Reageer