beantwoord

Snelheid niet aangepast

• 24 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 234 keer bekeken

Ik heb onlangs de snelheid van mijn internetaansluiting veranderd van 30/3 naar 50/5 (ik had nog een oud standaardabonnement).
Op mijn adres is 50mbit mogelijk, maar ik zie in het modem nog steeds de oude snelheden staan (zie screenshot), ook na het herstarten van het modem.
Wanneer wordt dit aangepast?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Stephen 29 oktober 2016, 12:45

Bedankt voor jouw gegevens! Op 2 november 2016 wordt jouw verbinding omgezet. Dan zul je gebruik kunnen maken van de hogere snelheid. Ik denk dat de kosten die jij te zien kreeg een foutje zijn in ons systeem. Mocht de volgende factuur toch hoger zijn dan verwacht stuur mij dan een berichtje. Heb ik je hiermee voldoende geinformeerd?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Het veranderen van mijn abonnement heeft blijkbaar ervoor gezorgd dat ik nu een 'bestelling' heb geplaatst die in behandeling genomen wordt.
Deze zie ik terug onder het kopje Bestelstatus in mijn inlogomgeving. Ook zie ik hier dat er €88,50 aan kosten aan verbonden zijn die ik tijdens het maken van de wijziging zeker niet gezien heb. Waarvoor zijn deze kosten en hoe kan het zijn dat deze niet getoond zijn tijdens het aanpassen van mijn abonnement?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo spipnl, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Wat fijn dat je de snelheid van je abonnement hebt verhoogd. Ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik het een en ander voor je uitzoeken zodat ik je vragen kan beantwoorden. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Op 2 november 2016 wordt jouw verbinding omgezet. Dan zul je gebruik kunnen maken van de hogere snelheid. Ik denk dat de kosten die jij te zien kreeg een foutje zijn in ons systeem. Mocht de volgende factuur toch hoger zijn dan verwacht stuur mij dan een berichtje. Heb ik je hiermee voldoende geinformeerd?