beantwoord

Snelheid lager dan beschreven mijntelfort

• 31 december 2016
  • 9 reacties
  • 551 keer bekeken

volgens mijnTelfort zou ik 50/5 mbits/s gelevrd moeten krijgen, maar ontvang nog steed de snelheid van 30/3.
volgens mijn router word fit ook bevestigd. Heb ook geprobeerd mijn router voor 10 min uit en weer uit te zetten maar helaas.
weet iemand hoe dit opgelost moet worden, of moet er gewoon gebeld worden?
VDSL WAN Up 32000/3077 kbps
LAN 1 Up 100Mbps
LAN 2 Down N/A
LAN 3 Up 100Mbps
LAN 4 Down N/A
WLAN Up 300Mbps
3G Disabled N/A
icon

Beste antwoord door Stephen 3 januari 2017, 20:33

Beste MNalbant, je maakt gebruik van een oude versie van Internet Standaard. Hierbij bedraagt de snelheid inderdaad 30/3. Indien je gebruik wilt maken van de hogere snelheid 50/5 dan is het noodzakelijk om je abonnement te upgraden. Dit kun je heel eenvoudig via Mijn Telfort doen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

@playboylzalm,

Op jouw adres kunnen wij een snelheid van maximaal 26 Mb/s leveren. Er staan ook geen snelheidsverhogingen gepland op korte termijn.
Ik ga ervan uit dat de brief onjuist is en je kunt deze als niet verzonden beschouwen. Excuses hiervoor.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Reset de modem door het resetknopje achterop ca. 25 seconden ingedrukt te houden tot de lampjes even uitgaan en de modem weer opstart.
Let wel... eventuele zelf aangebrachte wijzigingen in de modem (zoals een eigen wifi-wachtwoord) worden teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Reputatie 8
Badge +17
30/3 lijkt op de snelheid van een (oud) "Internet Standaard" abbo

welke snelheid staat dat er geleverd word in "Mijn Telfort"?

en hier: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search
Reset de modem door het resetknopje achterop ca. 25 seconden ingedrukt te houden tot de lampjes even uitgaan en de modem weer opstart.
Let wel... eventuele zelf aangebrachte wijzigingen in de modem (zoals een eigen wifi-wachtwoord) worden teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Geprobeerd en het lijkt niet te helpen
30/3 lijkt op de snelheid van een (oud) "Internet Standaard" abbo

welke snelheid staat dat er geleverd word in "Mijn Telfort"?

en hier: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search

in mijn telfort staat er 50/5, wel in het grijs
volgens het ene website kan mijn leiding het ook aan
Reputatie 1
Badge
Ook bij mij is dit op het moment het geval.
Ik heb een 2 weken geleden een brief ontvangen dat mijn internet snelheid is aangepast naar 40mb/s.

Maar na reset van de modem zit ik nog steeds rond de 26mb/s ook op de website bij jullie staat nog steeds 26mb/s.
Dus op dit moment ben ik blij gemaakt met een dooie mus.

Hoe is dit mogelijk?
Reputatie 8
Badge +16
Beste MNalbant, je maakt gebruik van een oude versie van Internet Standaard. Hierbij bedraagt de snelheid inderdaad 30/3. Indien je gebruik wilt maken van de hogere snelheid 50/5 dan is het noodzakelijk om je abonnement te upgraden. Dit kun je heel eenvoudig via Mijn Telfort doen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

@playboylzalm,

Op jouw adres kunnen wij een snelheid van maximaal 26 Mb/s leveren. Er staan ook geen snelheidsverhogingen gepland op korte termijn.
Ik ga ervan uit dat de brief onjuist is en je kunt deze als niet verzonden beschouwen. Excuses hiervoor.

@playboylzalm,

Een beetje late reactie, maar verwachte een mail wanneer er gereageerd werd(als melding).
Kan je wat beter uitleggen hoe ik mijn internet kan upgaden.
Ik keek net of het via wijzig abbo kon, maar dat is dus niet zo.
Reputatie 8
Badge +17
inloggen in "mijn telfort" en dan...

oh, die optie voor het wijzigen van het abonnement is weg, zie ik... :(:?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo MNalbant, wat fijn dat je open staat voor het wijzigen van je abonnement. Dit moet gewoon mogelijk zijn hoor. :)
Ik heb je een privébericht gestuurd. Laat je even weten als het is gelukt?