Hoi,
Ik heb nu een maand geleden de internet snelheidverhoging van 50 naar 100 voor €7.50 aangevraagd. Dat heb ik telefonisch gedaan omdat ik wilde weten of dat ook meteen kon. Het atnwoord Ja hoor is meteen geregeld. Daarna gebeurde er dus niets. Uiteindelijk weer gebeld hoe het met de snelheid zat. Ik heb veel toetsen moeten doen en modem een paar keer gereset maar geen hogere snelheid. Op maandag 24 februari is KPN langs geweest die ook tot de conclusie kwam, ligt niet aan ons maar aan Telfort. De opdracht werd weer terug gelegd bij Telfort. Na een week weer gebeld, met de vraag wat gaat er gebeuren...de antwoorden variëren van wordt aan gewerkt (nog niet gemerkt), u wordt gebeld (niet dus) of staat op de planning bij KPN.( blijft dus lekker staan). Ik ben dus nu een maand verder, heb wel meteen moeten betalen voor niets. Komt dit nog goed of zet ik mijn abonnement maar weer terug (met zeer teleurgestelde kinders die willen dat ik van provider moet wisselen...)
Beste antwoord door Alexandra - Telfort
Daarom kunnen we twee dingen doen. Je kan de extra snelheid uitzetten, dan zorg ik er daarna voor dat je die extra kosten terug krijgt. Wat je ook kan doen is het aan laten staan en de hele situatie afwachten. Ook dan zorgen we er natuurlijk achteraf voor dat je de extra kosten, voor de periode dat je de snelheid niet had, terug krijgt. Laat het maar weten.