snelheid internet met windows 8.1

• 6 april 2014
  • 0 reacties
  • 373 keer bekeken

ik ben sinds kort overgestapt van windows 7 naar windows 8.1
Sinds ik gebruik maak van windows 8.1, is mijn internetverbinding zeer laag.
via wifi zit ik rond de 10down en 7up
en direct via modem is 25 down en 15up

Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice (bellen om 9 uur 's morgens helpt met wachttijden)
en heb mijn systeem getest. Hier ligt het niet aan.
2 dagen later kreeg ik via de telefoon antwoord van telfort, dat ik een nieuw modem zou gaan ontvangen.

ik wilde even laten weten, dat als je netjes belt met de klantenservice, zij meer als verwacht, behulpzaam zijn.
Ik heb in het verleden vaker klachten gehad over verbindingen, televisie ontvangst e.d.
Ik krijg altijd netjes een antwoord en er wordt altijd voor een oplossing gezorgd. 
als dit te lang duurde heb ik zelfs minderingen in rekening gekregen voor het ongemak

ik ben het gezeur over dat telfort een ***bedrijf is op dit forum een beetje zat.
als je zo ook praat tegen de mensen aan de telefoon bij de klantenservice, kan ik me best voorstellen dat zij je niet willen helpen.
ik ben als ruim 5 jaar tevreden klant van telfort, eerst 4 jaar adsl en nu al bijna een jaar glasvezel!!!

tip voor de volgende keer: vergelijk aanbieders met elkaar en lees hun forums. sluit contracten af via de telefoon ipv mail en dan kun je altijd nog binnen 30 dagen je bedenken (wettelijk) en zeur niet zo

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer