beantwoord

Snelheid internet is lager dan in mijn abonnement

• 13 januari 2018
  • 63 reacties
  • 1014 keer bekeken

Toon het eerste bericht

63 reacties

Ik kan de kabels van t oude modem gebruiken maar vraag me af of dat geen gedoe oplevert met terugzending want die is dan niet compleet
Badge +18
Nee hoor, lees maar.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Kan weg. Net te laat 🙂
dank had het gezien hoor
Ok wieger.
T lijkt de truc te doen. Haal nu op mn telefoon hier. Bijna 48mb/sec.
Zo ff meten via laptop
Dank wederom namens mn kinderen ook
Te vroeg gejuicht. Lijn valt terug naar 14. Heel apart. Iets met lijn management misschien.
Dont know. Straks ff bekabeld meten
Nou lijkt toch stabiel. Bekabeld bijna 50 mb/s
En haha via wifi upload bijna 50mb/s
Verbinding is toch heel instabiel. Zit nu weer op 14mb/s. Beetje om gek van te worden. Lijn flipt maar op en neer. Beetje raar voor glasvezel
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Zach, je geeft aan dat de snelheid schommelt. Merk je dit als je de draadloze verbinding test of bij zowel de draadloze als bekabelde verbinding?
Draadloos. dus daar zal het wel aan liggen. maar ik moet zeggen dat het veel verbeterd is. ga es ff kijken wat ze voor aansluiting hebben in de zin van welke snelheid ze ingekocht hebben. Ik vermoed staandaard. dus dan is het zoal gewoon 50 mb/s toch?? Ik ga dr zo heen laat wel ff weten
Reputatie 7
Badge +13
Ze hebben inderdaad 50Mbit/s. In het geval van een draadloze verbinding dan kan die schommeling inderdaad optreden. Dat snelheidsverlies hoeft niet gebonden te zijn aan verlies aan snelheid op de uitgaande verbinding. Anders gezegd: bekabeld kan er 50Mbit binnen komen, maar bij het omzetten naar wifi verlies van snelheid optreden.
Ja dat snap ik.

Reageer