beantwoord

Snelheid internet drastisch laag sinds 21-12-2012

  • 22 december 2012
  • 834 reacties
  • 116289 keer bekeken


Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

834 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ondanks alle werkzaamheden zie ik weinig verschil!! Moet toch echt zijn 50Mb/s VDSL


[img]http://www.speedtest.net/result/2461419011.png[/img]


Maar waarom zeggen ze bij de helpdesk hier niets over?Zou makkelijk zijn als ze daar aangeven dat er problemen zijn,of zijn ze bang voor schadevergoedingen?
Heb je al gehoord dat alles opgelost is dan?
Op de melding pagina staat de storing ook nog steeds...

Het feit dat je geen verbetering merkt wil niet zeggen dat er niets gedaan wordt, toch?
Maar waarom zeggen ze bij de helpdesk hier niets over?Zou makkelijk zijn als ze daar aangeven dat er problemen zijn,of zijn ze bang voor schadevergoedingen?


Apparently, they are indeed afraid to officially admit technical problems on their side due to legal consequences. Just received another pointless reply from customer support:

"We advise you to fully follow up on our previous e-mail. This means also replacing the DSL-cable. We advise you to get a brandnew cable no longer than 1.5 meters. As in our previous e-mail the modem needs to be directly connected to the IS/RA-point."
and no comments as to the fact that exact same configuration, hardware and wires were giving a totally different result a few days ago...
Badge +1
was hier gisteravond ook weer een ramp .

en ook weer stilstaand televisie beeld

1445ha purmerend
Badge
Ik zal ook maar weer eens een duit in het zakje doen.....zojuist gemeten snelheid:

http://www.speedtest.net/result/2461520617.png
http://www.speedtest.net/result/2461532261.png

Hier gaan we geen wereldrecords mee breken..... :rolleyes:
Reputatie 8
Badge +17
Ik zal ook maar weer eens een duit in het zakje doen.....zojuist gemeten snelheid:

http://www.speedtest.net/result/2461520617.png

Hier gaan we geen wereldrecords mee breken..... :rolleyes:


[off-topic]
Ach, toch nog snéller dan 82% van de aansluitingen in NL :)
[/off-topic]
Badge +1
op dit moment youtube 150kb/s :mad:

via VPN 1100kb/s
Badge +2
Het onderzoek en ontwerp van nieuwe oplossingen is nog in volle gang. Er zijn aanpassingen verricht waardoor we verwachten dat de groep van onder andere Ebesier, Cohen, pdaddy, martin57, jaleine en Xader vanavond geen problemen meer zullen ervaren.

We zijn ontzettend benieuwd naar de resultaten en horen graag wie er daadwerkelijk verbetering ervaart!

@kokos,

I'm very sorry the information you received was not correct. There are indeed performance issues in our network at the moment and the investigation + fixes are ongoing. I'm sorry for the inconvenience caused to you.

Hugo
@kokos,

I'm very sorry the information you received was not correct. There are indeed performance issues in our network at the moment and the investigation + fixes are ongoing. I'm sorry for the inconvenience caused to you.

Hugo


Thanks! Hopefully this will be solved soon.
Ondanks alle werkzaamheden zie ik weinig verschil!! Moet toch echt zijn 50Mb/s VDSL


[img]http://www.speedtest.net/result/2461419011.png[/img]


Maar waarom zeggen ze bij de helpdesk hier niets over?Zou makkelijk zijn als ze daar aangeven dat er problemen zijn,of zijn ze bang voor schadevergoedingen?
Heb je al gehoord dat alles opgelost is dan?
Op de melding pagina staat de storing ook nog steeds...

Het feit dat je geen verbetering merkt wil niet zeggen dat er niets gedaan wordt, toch?

Nee,nog niets van gehoord dat het is opgelost,maar het feit dat ik zojuist gebeld heb met de helpdesk en gevraagd heb of de storing nog lang aanhoud werd er het volgende gezegd "het ligt niet aan uw lijn dat is allemaal in orde"
Badge
Het wordt nu wel heel erg vervelend, en dat is zacht uitgedrukt.
Het is bijna niet mogelijk om normaal te kunnen surfen.

De speedtest is slecht, maar de ervaring tijdens het surfen is vele malen slechter, tot onmogelijk.

Ga toch graag zien dat Telfort een compensatie gaat aanbieden voor het feit dat de dienst niet geleverd wordt zoals afgesproken.

http://speedtest.net/result/2461818419.png
Badge
Youtube laad langzaam! Dit is triest....
Badge
Het lijkt wel alleen maar erger te worden, steeds eerder op de dag begint het.
Badge
Het lijkt wel alleen maar erger te worden, steeds eerder op de dag begint het.


Ik denk dat ze gewoon bezuinigen op alles en het trieste is we zoude nou 25mbps moeten hebben of 30 of wat is dat. In ieder geval mee. Maar ik zal je eens wat vertellen het is zelfs langzamer geworden dan JAREN ervoor!!!
Badge
Hier is de snelheid ook al weer gehalveerd in vergelijking tot een uur geleden, en lopen de verschillende pings al weer op. En dan is de avond nog jong...

Probleem speelt dus nog steeds. Modem is 6 dagen op met een snelheid van 51996/5184 kbps, daar is niets gewijzigd.
Badge
Hier is de snelheid ook al weer gehalveerd in vergelijking tot een uur geleden, en lopen de verschillende pings al weer op. En dan is de avond nog jong...

Probleem speelt dus nog steeds. Modem is 6 dagen op met een snelheid van 51996/5184 kbps, daar is niets gewijzigd.


Dat wat in het modem staat klopt niet. Bij mij is dat al 3 jaar hetzelfde zelfs nadat ik ITV kreeg ging er niks bij of af.
Badge
Hier is de snelheid ook al weer gehalveerd in vergelijking tot een uur geleden, en lopen de verschillende pings al weer op. En dan is de avond nog jong...

Probleem speelt dus nog steeds. Modem is 6 dagen op met een snelheid van 51996/5184 kbps, daar is niets gewijzigd.


Dat wat in het modem staat klopt niet. Bij mij is dat al 3 jaar hetzelfde zelfs nadat ik ITV kreeg ging er niks bij of af.


Onzin, wat in het modem staat klopt prima. Natuurlijk komt er niks bij of gaat er niks af als je ITV krijgt. ITV gekruikt een deel van de gemelde snelheid.
Badge
Een ping naar bijvoorbeeld www.google.nl geeft een packetloss van 8%

Ping statistics for 173.194.66.94:
    Packets: Sent = 100, Received = 92, Lost = 8 (8% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 25ms, Maximum = 40ms, Average = 33ms


Zelfs pingen naar www.telfort.nl gaat niet bepaald probleemloos.

Ping statistics for 81.173.34.225:
    Packets: Sent = 100, Received = 91, Lost = 9 (9% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 22ms, Maximum = 36ms, Average = 27ms
Op moment van posten ook hier weer traag. Ik haal nu 1,4 - 1,6 MB/sec op ftp.telfort.nl. Zou ruim 2,6 moeten zijn. Komt er een financiële compensatie, Telfort?
currently getting around 400-500 KB/s from ftp://ftp.telfort.nl/pub/test.  Used to be 1.5 MB/s...
Badge +1
en alweer lalalalala.... zelfs van telfort ftp gaat niet sneller dan 700KB/s :(
youtube 50KB/s
video op tweakers.net blijft bufferen

dit is niet leuk meer zo!!!!
Badge
Ook hier in Beverwijk (1941) problemen met langzamer internet.
Youtube staat continue te bufferen (ook op lage resoluties)
Websites laden traag en soms ook helemaal niet.

Modem gegevens:

http://www.col-b-2.nl/modem.png


Reultaten bij speedtest.net en bbned.nl:

http://www.speedtest.net/result/2462334613.png

----------------------------------

http://www.col-b-2.nl/bbned.png
Badge
Hier is de snelheid ook al weer gehalveerd in vergelijking tot een uur geleden, en lopen de verschillende pings al weer op. En dan is de avond nog jong...

Probleem speelt dus nog steeds. Modem is 6 dagen op met een snelheid van 51996/5184 kbps, daar is niets gewijzigd.


Dat wat in het modem staat klopt niet. Bij mij is dat al 3 jaar hetzelfde zelfs nadat ik ITV kreeg ging er niks bij of af.


Onzin, wat in het modem staat klopt prima. Natuurlijk komt er niks bij of gaat er niks af als je ITV krijgt. ITV gekruikt een deel van de gemelde snelheid.


Dat snap ik maar er zou meer mbps komen heeft Telfort gezegt, is er nooit bij gekomen?
Ik de elke dag een speedtest omdat het al langzaam is. Maar is echt geen kb/s or mb/s bij gekomen... Het is alleen langzamer.
Badge
en alweer lalalalala.... zelfs van telfort ftp gaat niet sneller dan 700KB/s :(
youtube 50KB/s
video op tweakers.net blijft bufferen

dit is niet leuk meer zo!!!!


Thats not bad, here in limburg the connection is way slower. Really sad, because nothing will be done. I used to tell them this problem like half a year ago. But now its so worse, you can see they all have the same problem as me now.
Badge
Dat snap ik maar er zou meer mbps komen heeft Telfort gezegt, is er nooit bij gekomen?
Ik de elke dag een speedtest omdat het al langzaam is. Maar is echt geen kb/s or mb/s bij gekomen... Het is alleen langzamer.


Da's toch heel wat anders dan te stellen dat wat er in het modem gemeld wordt aan snelheid niet klopt.

Waar we het wel over eens zijn is dat de verbinding kwalitatief uitermate teleurstellend is de laatste tijd.