snelheid internet

• 12 januari 2015
  • 4 reacties
  • 271 keer bekeken

Reputatie 1
Een vriend van mij wil over gaan van online naar Telfort. Nu blijkt dat zijn verwachte snelheid slechts 12Mb is, terwijl KPN het aangeeft als 15Mb. Beide zijn erg laag terwijl hij in gewoon in een stad woont. Is er op korte termijn een verbetering van het netwerk te verwachten? Ik geeft het postcode/huisnummer graag in een prive bericht.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Wildcheese,

Welkom op ons forum!

Deze situatie is volledig afhankelijk van het adres inderdaad. Zou je mij deze kunnen sturen in een privébericht?

Michael
Reputatie 1
Hoi Michael, ik heb je eergisteren een prive bericht gestuurd. Kun je hier nog naar kijken?

Bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
@Wildcheese,

Dank voor je bericht. Volgens mijn gegevens kan jouw vriend ongeveer 14Mbit/s halen. Dit, omdat de afstand tot de centrale redelijk is (1,3 km) en de centrale niet VVDSL geschikt is.

Beantwoordt dit jouw vraag? :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@Wildcheese,

Jammer dat een reactie uitblijft. Ik ben namelijk erg geïnteresseerd naar de oplossing voor het bovenstaande euvel.
Mocht je nog iets met ons willen delen, roep je het dan even in een nieuw topic?

Hier gaat 'n slotje op.

Michael