beantwoord

Snelheid gehalveerd

• 24 maart 2014
  • 2 reacties
  • 840 keer bekeken

Op donderdag 20 maart jl. heb ik bemerkt dat de VDSL rate in de interface status, die normaliter zeer stabiel de volle 30Mbps / 3Mbps behelst, nu blijft steken rond 16916/696kb (op het moment 17632/648 kbps, na een reboot van het modem, maar hoger komt 't echt niet meer).

De modemconfiguratie, kabel, connector, alles is gelijk aan voorheen. Een dag voor kerst echter is er door een door u gestuurde monteur wel een printplaat vervangen in de relaykast van het complex, omdat ik toen enkele dagen helemaal geen DSL-verbinding meer had.
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 24 maart 2014, 14:36

Welkom op het forum Guillaume!

Vervelend om te lezen dat jouw verbinding niet stabiel is op dit moment. Ik zorg ervoor dat dit wordt uitgezocht. Binnen twee werkdagen wordt er telefonisch contact met jou opgenomen hierover. Mijn excuses voor het ervaringen ongemak.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Mijn complimenten voor de afhandeling. Monteur al de volgende ochtend in huis, ik ben meerdere keren per week op de hoogte gesteld van de voortgang en kreeg zelfs nog een vergoeding aangeboden. Top!
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Guillaume!

Vervelend om te lezen dat jouw verbinding niet stabiel is op dit moment. Ik zorg ervoor dat dit wordt uitgezocht. Binnen twee werkdagen wordt er telefonisch contact met jou opgenomen hierover. Mijn excuses voor het ervaringen ongemak.

Denise

Reageer