beantwoord

SNelheid ADSL alweer terug geschakeld?Orzaak?

• 9 april 2012
  • 5 reacties
  • 2649 keer bekeken

Badge
Hallo,
Een tijd geleden heb ik dit al eens gemeld op dit forum (echter topic is verwijderd) en was het prima opgepikt door webcare.Oplossing was toen een DLM reset wat prima werkte tot een week geleden, hierna is mijn snelheid een paar maal weer omlaag gezet terwijl het modem niet uitgezet is geweest of de verbinding heeft verloren. Waarom zet de DLM mijn snelgeid dan weer terug?
Mijn snelheid is nu dus weer terug gezet van 50 naar 27 MB terwijl de lijn constant is. Ik zou dit dus weer graag opgelost hebben.
Gegevens van me zijn bekend., dus ik wou mijn storings melding weer openen..
Groet Wibir
icon

Beste antwoord door Wibor 23 april 2012, 15:55

@Wibor,

Ik heb uw gegevens in goede orde ontvangen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om een aantal testen uit te voeren.

Henk

Hoi Henk, ik tot op heden nog niets gehoord of er is nog steeds geen enkele verbetering op getreden, hoelang staat hiervoor?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Wibor,

Graag ontvang ik in een privé bericht uw mobiele nummer, er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om na te gaan waar het verschil vandaan komt.

Henk
Badge
Hoi Henk,

Ik heb je een berciht gestuurd..

Dit is de link naar mijn vorige melding http://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/snelheid-vdsl-ineens-terug-gevallen-50-naar-27-a-25761/

Ik hoor het wel

Groet
Reputatie 4
Badge +3
@Wibor,

Ik heb uw gegevens in goede orde ontvangen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om een aantal testen uit te voeren.

Henk
Badge
@Wibor,

Henk

Hoi Henk, ik tot op heden nog niets gehoord of er is nog steeds geen enkele verbetering op getreden, hoelang staat hiervoor?
Badge
Hoi Webcare, Ik heb al een tijd niets vernomen..

(Eer)Gisteren is zelfs de situatie verslechterd, internet viel meerdere keren per uur weg. In het modem log was dit trouwens niet te zien maar wel op het modem viel het lampje internet en dsl weg. Ook na een harde modemreset was het niet verholpen.

Ik ben inmiddels zover dat ik begin te twijfelen of dit wel opgelost gaat worden en ik moet gaan kijken naar een andere provider.

Groet Wil

Reageer