SMTP-server offline

  • 6 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1173 keer bekeken

Ik krijg uitgaande mail niet weg via Telfort-account. Andere email-accounts werken wel! (MacBook, OS X 10.8.5) Melding: uitgaande SMTP-server is offline. Ik weet niet hoe ik deze 'aan' moet zetten. Is dit een storing lokaal of bij Telfort en wat kan ik er aan doen?

Groet, Anton

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@antonzwart,

Welkom op ons forum! Er is op het moment geen storing op de uitgaande e-mailserver. Het kan helpen het account opnieuw in te stellen of te testen via de webmail.

Ik lees graag van je of bovenstaande stappen hebben geholpen, succes!

Henk
Badge
Het kan voorkomen dat wegens een update vanuit apple de uitgaande mailserver instellingen plotseling veranderd zijn. Heb het om heen al meer voorbij zien komen.

Zou je na kunnen gaan of de uitgaande mailserver nog zo staat ingesteld dat de SSL functie uit staat en dat de identiteitscontrole op geen staat. Mocht je dit eventueel aangepast hebben is het advies Mac Mail even te sluiten en opnieuw op te starten, nadien zou het weer moeten werken.

Reageer