beantwoord

Sms bevestiging internet

• 13 september 2018
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Goedemorgen, vandaag zou mijn internet in gaan en hiervoor zou er een sms worden gestuurd naar mijn mobiele nummer, maar gisteren kregen we het doe het zelf pakket binnen en kreeg ik ook een smsje dat deze gebruiksklaar was...

gisteren deed het internet het nog niet, vond ik niet raar, maar nu doet die het ook nog niet, na het volgen van alle stappen... was de sms van gisteren echt een bevestiging dat het internet het kan gaan doen, of krijg ik er vandaag nog 1?

graag zo spoedig mogelijk reageren,

vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 september 2018, 12:59

Hallo Xidontgiveashit, welkom op het Telfort forum. Als je internetverbinding dan actief zou moeten worden, mag je ook verwachten dat het dan actief is geworden natuurlijk. Is de verbinding sindsdien al wel actief geworden? Ik wilde dit ook voor je gaan bekijken, maar ik zie dat je gegevens niet volledig op je profiel staan. Als het nog nodig is dat ik met je mee kijk, kan je je postcode, huisnummer en klantnummer op je profiel invoeren en hieronder een reactie plaatsen. Dan kan ik voor je aan de slag.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je abonnement vandaag ingaat dan kan je verbinding vandaag gaan werken.

maar vandaag is nog niet voorbij...
@Xidontgiveashit

graag zo spoedig mogelijk reageren

Dit is een forum, geen chat.
Webcare pakt de topics op in volgorde van plaatsing. Een reactie van webcare kan zomaar 24 uur duren.
Als je meteen een reactie wil kan je beter bellen, chatten, facebook of twitter proberen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Xidontgiveashit, welkom op het Telfort forum. Als je internetverbinding dan actief zou moeten worden, mag je ook verwachten dat het dan actief is geworden natuurlijk. Is de verbinding sindsdien al wel actief geworden? Ik wilde dit ook voor je gaan bekijken, maar ik zie dat je gegevens niet volledig op je profiel staan. Als het nog nodig is dat ik met je mee kijk, kan je je postcode, huisnummer en klantnummer op je profiel invoeren en hieronder een reactie plaatsen. Dan kan ik voor je aan de slag.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Xidontgiveashit, ik heb nog geen reactie van je gehad en je gegevens staan ook nog niet op je profiel. Als het nog nodig is dat ik met je mee kijk hoor ik het graag van je.

Reageer