beantwoord

smart tv krijgt geen verbinding met internet

  • 9 januari 2016
  • 18 reacties
  • 5316 keer bekeken

sinds kort hebben wij een smart tv, met name voor netflix.
deze is aangesloten middels een kabel op onze telfort modem.
nu lukt het niet om met de tv een internet verbinding op te zetten.
alle overige app in huis doen het foutloos en zonder problemen.
echter de tv krijt geen verbinding met internet, zowel draadloos (wifi) als bedraad.
heb zowel de helpdesk van telfort en samsung gebeld, beide wijze naar elkaar.
tv geeft aan isp blocking foutcode 202.
wie kan mij hiermee helpen.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 9 januari 2016, 21:34

Hier is advies dns veranderen

http://www.cnet.com/forums/discussions/smart-tv-wireless-connectionisp-blocking-service-error-202/
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

18 reacties

Badge +1
Kijk en lees de pagina even door voor een mogelijke oplossing:

http://internetoptv.com/internet-op-tv-aansluiten/
Hier is advies dns veranderen

http://www.cnet.com/forums/discussions/smart-tv-wireless-connectionisp-blocking-service-error-202/
Badge +1
Geen reactie meer van de topic starter dus zal het probleem wel opgelost zijn :?
Geen reactie meer van de topic starter dus zal het probleem wel opgelost zijn :?

We zullen het horen. Of niet....:D
Reputatie 8
Badge +10
Geen reactie meer van de topic starter dus zal het probleem wel opgelost zijn :?

Dat zie je steeds vaker... niet meer reageren op zelf gestarte topics gaat het helemaal worden in 2016...
Badge +1
Advies en hulp wordt gratis aangeboden dus respect voor de altijd behulpzame forum toppers en anderen die dat allemaal in hun eigen tijd doen.

Proost :D

Helemaal eens...🆒
Reputatie 8
Badge +10
@DH64

Cheers..! 😉
bedankt voor jullie reactie, echter DNS veranderen heb ik al geprobeerd via helpdesk van samsung.
en is niet de oplossing voor mijn probleem

en het is mij nog steeds niet duidelijk wie ik moet hebben voor het oplossen, Telfort of Samsung??
Reputatie 8
Badge +16
Begin eens met het type nummer hier te plaatsen, daarnaast willen we graag weten of je tv rechtstreeks is aangesloten op je modem of dat je de verbinding op een andere manier tot stand brengt. En tot slot welk modem heb je in gebruik.
Is even sjouwen, maar kan je je tv ergens anders op internet aansluiten.?
Familie, of lange kabel naar de buren?
Als je daar dezelfde foutmelding krijgt mag je er vanuit gaan dat het in de tv zit.
Reputatie 8
Badge +18
Bekijk onderstaande link eens wellicht dat er licht in de duisternis komt

http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1066039
Reputatie 8
Badge +16
En deze: http://www.wikihow.com/Register-Your-Samsung-Smart-TV

Blijkbaar is registratie noodzakelijk
Ik neem toch aan dat Samsung helpdesk die zaken wel heeft afgevinkt?
Reputatie 8
Badge +16
Niet vloeken nelly jacoba, helpdesk, afvinken & Samsung......
Reputatie 8
Badge +10
@Buijense

Mocht je een ZyXEL modem hebben, zorg er dan voor dat de kabel naar de TV op LAN-poort 1 of 2 is aangesloten.
Poort 4 (en soms ook 3) zijn gereserveerd voor het iTV VLAN en deze geeft geen internetverbinding door.
Reputatie 8
Badge +18
Zal morgen ff kijken op mijn samsung smart tv wat er allemaal staat
Reputatie 8
Badge +18
Op bijgevoegde prinscreen staat exact hoe je tv moet worden verbonden via Lan