Slechte verbinding in Rotterdam

• 14 oktober 2012
  • 7 reacties
  • 1991 keer bekeken

Badge
Ik heb sinds enkele dagen een zeer slechte  verbinding, soms zelfs geen. Wat is er aan de hand?

7 reacties

Er is deze week een (landelijke} storing geweest bij Telfort en zo te zien hebben ze die niet helemaal lekker opgelost!!
Je kan morgen beter ff de helpdesk bellen.
Badge
Er is deze week een (landelijke} storing geweest bij Telfort en zo te zien hebben ze die niet helemaal lekker opgelost!!
Je kan morgen beter ff de helpdesk bellen.

Dat heb ik vrijdag al enkele keren geprobeerd, wachttijd meer dan 15 minuten, geen reactie op mijn e-mails...
Tja....budget provider.....ik snap wat je bedoeld....
Badge
Tja....budget provider.....ik snap wat je bedoeld....

Eens, maar aan de andere kant al vier jaar geen enkel probleem, ik was dus tot deze week erg tevreden.

Maar goed er is dus iets als een "landelijke" storing geweest...

Waarom staat dat niet op de storingen site, Telfort?
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb niets van een landelijke storing meegekregen, ook niet op Twitter of NU.nl, dus als er geen storing was, staat die ook niet op de storingen site...

Misschien zit die landelijke storing wel in het Zyxel modem van Bozo?

@Bozo: blijf lekker in je eigen topic en ga geen onwaarheden verkondigen?!
@Bozo: blijf lekker in je eigen topic en ga geen onwaarheden verkondigen?!

http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/10-oktober-2012-storing-nieuwe-aansluitingen-internet-en-vast-bellen-in-meerdere-regios/

@Kees-Jan: blijf lekker in je eigen topic en ga geen onwaarheden verkondigen?!

Sinds die tijd heb ik namelijk ook problemen, dus kennelijk snap jij het niet en kom je ook niet verder dan wat achterlijk geneuzel!
Badge
Ja de verbinding is nu ook heel slecht geworden hier in ridderkerk. Heb precies het zelfde weer als minder dan een maand geleden. Ik ben nu van 40mb/s naar 2mb/s gegaan. Overantwoord telfort,dit is nu al de tweede keer op een rij dat dit is overkomen. 

Reageer