beantwoord

Slechte verbinding: Geen Internet en TV of het valt weg

Reputatie 1
Hoi ik heb sinds een update vanuit telfort nu regelmatig geen tv en of geen internet.
Ben al een week aan het bellen met de nodige kosten maar nog steeds geen verbetering.

wel is mij woensdag en vrijdag toezegt dat ik terug gebeld gat worden om een afspraak te maken voor een monteur wederom weer zitten wachten bij de telefoon maar niet gebeld.

wanneer word er een serieus naar mijn probleem gekeken en wordt het opgelost.
ben nu andere halve week verder kan niet goed gebruik maken van de diensten die ik afneem tegen een forse betaling
icon

Beste antwoord door janvoorend 3 mei 2018, 14:39

ik heb gisteren het nieuwe modem gekregen en direct geïnstalleerd ik wil even afwachten hoe het gaat.

hoe zit het met de vergoeding omdat ik niet volledig van jullie diensten gebruik heb kunnen maken .
teven heb ik hier 3 mensen die continu op op hun mobiel netwerk hebben moet zitten omdat regelmatig het internet niet werkte

Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 1
word het ook niet een tijd dat jullie een email adres aanschaffen da hoef ik dit niet op een forum te plaatsen
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Jan, welkom op het forum. Ik begrijp dat je al enige tijd problemen ervaart met je verbinding. Geregeld valt het internet en het bellen weg. Dat vind ik erg vervelend voor je. Er staat inderdaad een verzoek open voor het maken van een afspraak met een monteur. Je kan zelf eventueel een afspraak maken via 088 - 2000 137. De monteur komt dat bij je langs om de lijn verder door te meten. Met dit bezoek hopen wij uiteindelijk de bron van de verstoring terug te vinden.
Reputatie 1
Gisteren een monteur geweest heeft niets kunnen vinden maar vandaag al 2 x het modem moeten restten omdat het internet het weer niet doet.

volgens mij wordt het nu ook eens tijd dat jullie met een vergoeding hier voor gaan uit betalen omdat ik niet 100 % van de diensten gebruik kan maken.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Jan, mijn collega's zijn dit nog verder aan het uitzoeken. Hierover zal je nog gebeld gaan worden. Het moment dat we tot een oplossing zijn gekomen, dan kunnen wij altijd kijken naar een passende tegemoetkoming.
Reputatie 1

13-4 weer geen internet.

15-4
weer geen internet

Reputatie 1
wanneer gaan we het oplossen
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Jan, mijn collega's hebben jouw melding nog in onderzoek. Ik heb hen om een update gevraagd. Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg onprettig is. Excuses hiervoor.
Reputatie 1
Een beetje jammer ben voorlopig aal een maand bezig om dit in orde te krijgen

Misschien toch maar over stappen naar een ander.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi janvoorend, begrijpelijk dat je het jammer vind! Ik hoop zo snel mogelijk dat je lijn weer stabiel is.

Uit het onderzoek is gebleken dat het probleem zich toch bij je thuis/op locatie bevindt. Ik wil daarom graag dat er nog een monteur alles nakijkt voor een second opinion. Zojuist heb ik een afspraak aangemeld. Als je naar 088-2000121 belt, dan kun je een afspraak maken.

Kun je ons via dit topic op de hoogte houden?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jan, ik lees dat er een nieuw modem naar je is opgestuurd. Hoe is de kwaliteit van je verbinding nu? Ik hoor ook graag van jouw kant hoe het gaat.
Reputatie 1
ik heb gisteren het nieuwe modem gekregen en direct geïnstalleerd ik wil even afwachten hoe het gaat.

hoe zit het met de vergoeding omdat ik niet volledig van jullie diensten gebruik heb kunnen maken .
teven heb ik hier 3 mensen die continu op op hun mobiel netwerk hebben moet zitten omdat regelmatig het internet niet werkte
Reputatie 4
Badge +10
Bedankt voor je reactie. Ik zie inderdaad dat je al bijna 2 maanden problemen hebt gehad met je verbinding :?. Dat is niet best nee en wil je daarin compenseren. Ik kan alleen geen inschatting maken van de kosten of data dat jullie extra thuis hebben moeten gebruiken. Aan welke vergoeding zit je zelf te denken?

Denk goed om een definitieve vergoeding vast te stellen als het probleem helemaal is opgelost. Kun je mij op de hoogte houden?
Reputatie 1
Hoi,

omdat we bijna 2 maanden hebben zitten tobben met de verbinding dacht aan 2 maanden vergoedingvan het abbonement van telfort
Reputatie 4
Badge +10
Dat is goed Jan. Hoe werkt je verbinding tot nu toe? Als het vertrouwen weer terug is in de verbinding, dan maak ik de vergoeding voor je in orde.
Reputatie 1
Op dit moment werkt alles goed.

laat aan het eind van volgende week weten of het dan ook nog goed gaat
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jan, kun je ons nog laten weten hoe het gaat? Mocht je verbinding weer in orde zijn, dan maak ik de vergoeding voor je in orde.
Reputatie 1
Hoi Deborah,

op dit moment ondervind ik geen problemen meer met het internet en het uitvallen van tv.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jan, dat is goed nieuws! Bedankt voor het laten weten 😳. De vergoeding heb ik overigens in orde gemaakt. Voor onze administratie heb ik dit in twee delen gedaan. Het wordt binnen 2 weken op je rekening gestort.
Reputatie 1
Oke ik zal het in de gaten houden

Reageer