beantwoord

Slecht internet en hoge ping in de avond

• 6 februari 2019
  • 1 reactie
  • 235 keer bekeken

Goedenavond mensen,

Ik heb sinds 2/3 maanden een probleem met mijn internet namelijk altijd slecht internet in de avond en hele hoge ping.
Door dit probleem kan ik in de avond weinig doen en is mijn TV heel "laggy" en kunnen we niet eens normaal samen tv kijken.

Ik woon in Haarlem Schalkwijk en heb gemerkt dat er verschillende vrienden/kennissen die in Schalkwijk wonen ook dit probleem hebben.

Dit probleem is al bekend gemaakt bij telfort en zij hebben mij aangeraden hier het probleem te vermelden.

Deze foto heb ik gemaakt om 21:00 uur:

Zoals je ziet slaat dit nergens op want ik heb zelf een contract van 100 mb/s en haal ik tot 90 mb/s op mijn adres.

Ik zou hier graag hulp bij willen hebben.

(Ik heb een Experia box v10 en ik heb al als "oplossing" een nieuwe box gekregen maar dat heeft niet gelopen, ook is er een monteur langs geweest wat geen succes was.)
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 7 februari 2019, 08:57

Hallo @chuwp, welkom op het Telfort forum! Het is inderdaad een bekende situatie in Haarlem, er wordt aan gewerkt :)
We hebben een speciaal topic hiervoor, waarin we de voortgang van de storing bijhouden en zodra er nieuws is vullen we dat dat topic aan: [Melding] Lage snelheid in de avonduren in Haarlem.
Op dit moment zijn we in afwachting van een update, zodra we die hebben delen we die daar.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @chuwp, welkom op het Telfort forum! Het is inderdaad een bekende situatie in Haarlem, er wordt aan gewerkt :)
We hebben een speciaal topic hiervoor, waarin we de voortgang van de storing bijhouden en zodra er nieuws is vullen we dat dat topic aan: [Melding] Lage snelheid in de avonduren in Haarlem.
Op dit moment zijn we in afwachting van een update, zodra we die hebben delen we die daar.

Reageer