beantwoord

Sitecom N300 router functioneert niet meer naar behoren

• 18 december 2016
  • 6 reacties
  • 252 keer bekeken

Hallo,

Onze router functioneert al enige tijd niet meer naar behoren.
Tegenwoordig vereist de router bijna dagelijks een herstart, aangezien het Wifi en/of het bekabelde netwerk niet meer werken.
Ik voer regelmatig firmware updates uit op deze router en ik wissel regelmatig van Wifi channel, maar het wordt er niet beter op.

Wij hebben deze router al sinds wij een abonnement via Lijbrandt hebben. Daarmee is de router al 5 jaar oud.
Ik heb daarom de vermoedens dat de router tegen het einde van zijn leven is aangelopen.

Aangezien wij deze router in bruikleen hebben, stel ik de volgende vraag:
Is het mogelijk om een nieuwe router van Telfort te ontvangen?

Alvast bedankt,

Richard
icon

Beste antwoord door Leon 30 december 2016, 17:02

Hi RHDG,

Bedankt voor je berichtje!

Ik heb een andere router voor je besteld. Laat je het me weten als ie binnen is? 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Ik zie dat er vaak al binnen een paar dagen reactie gegeven wordt door iemand van Telfort.
Doe ik soms iets fout?
Ik zie dat er vaak al binnen een paar dagen reactie gegeven wordt door iemand van Telfort.
Doe ik soms iets fout?

Dat hoop ik niet... ik heb net een soortgelijke vraag gesteld! 🙂
Badge +1
Hoi RHDG,

Sorry dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten!

Dat klinkt als een router die z'n beste tijd heeft gehad! Ik stuur je graag een nieuwe toe. Laat je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN achter in een privébericht dan laat ik een andere router verzendklaar maken voor je. :)

@Hansplus,

Ik zie dat mijn collega Michael jou inmiddels heeft gesproken! 🙂
Badge +1
Hi RHDG,

Ik heb een andere router voor je besteld. Laat je het me weten als ie binnen is? 🙂
Hi RHDG,

Ik heb een andere router voor je besteld. Laat je het me weten als ie binnen is? :)

Bedankt, de router is vandaag binnengekomen en inmiddels aangesloten.
Dient de oude router teruggestuurd te worden? Of kan mag ik deze gewoon weggooien?
Badge +1
Hoi RHDG,

Wat fijn! :)

De oude router willen wel graag terug hebben! Die mag je sturen naar:

Retouren Telfort
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Klantnummer: ...

Alvast bedankt en veel plezier van de nieuwe router!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.