beantwoord

Sinds zondagavond 22.40u geen internet en telefoon meer.

• 28 april 2015
  • 13 reacties
  • 685 keer bekeken

Modem gewisseld, gereset, kabeltje gewisseld, nogmaals gereset. Geen internet...
icon

Beste antwoord door Haenzel 11 mei 2015, 18:31

Inderdaad weer signaal. Heb het modem op het tweede aderpaar aangesloten. Was handig geweest als men dit gecommuniceerd had. Wel heb ik gisteren kort na elkaar een aantal disconnecties gehad. Afwachten hoe het zich ontwikkelt....
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Haenzel,

Dat is inderdaad handig geweest, excuses hiervoor.
Stuur je mij nog je nummer(s) in een privébericht?

Stephen
Inderdaad weer signaal. Heb het modem op het tweede aderpaar aangesloten. Was handig geweest als men dit gecommuniceerd had. Wel heb ik gisteren kort na elkaar een aantal disconnecties gehad. Afwachten hoe het zich ontwikkelt....
Reputatie 8
Badge +16
@Haenzel,

Welkom terug. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. :)
Ik zie dat mijn collega's vanaf 4 mei jl. jou meerdere keren hebben gebeld. Omdat je aangeeft dat je op vakantie was, ga ik er vanuit dat je daarom niet bereikbaar was.
In het systeem kan ik ook zien dat het modem sinds zondag ochtend weer signaal heeft. Kun jij dit bevestigen?

Van mijn collega's heb ik begrepen dat er een brief naar jou toe is verzonden waarin wordt gevraagd om een bereikbaar nummer aan ons door te geven. Zou ik je nummer(s) mogen ontvangen in een privébericht om na te gaan of deze juist staan in ons systeem? Alvast bedankt!

Stephen
Badge +2
@Haenzel; ondanks de goede webcare zou ik persoonlijk op zaterdag toch altijd de klantenservice bellen, want anders zie je zaterdagavond en zondag toch mooi te koekeloeren zo zonder internet...

Webcare is een goede aanvulling op de klantenservice, maar iemand direct aan de lijn spreken gaat nog altijd het snelst.
Reputatie 8
Badge +10

Net terug van vakantie en nog steeds geen internet. Nu al 2 weken zonder???

Modem resetten wil nog wel eens helpen na een storing of defect in de (wijk)centrale.
@Haenzel,

Bedankt voor je reactie en je privébericht. Hier wordt aan gewerkt en ik verwacht dat dit zo spoedig mogelijk is verholpen.
Excuses voor het ongemak.

Stephen

Net terug van vakantie en nog steeds geen internet. Nu al 2 weken zonder???
Reputatie 8
Badge +16
@Haenzel,

Bedankt voor je reactie en je privébericht. Hier wordt aan gewerkt en ik verwacht dat dit zo spoedig mogelijk is verholpen.
Excuses voor het ongemak.

Stephen
PM gestuurd. Meerdere kaarten kapot in de wijkcentrale is oorzaak.
Reputatie 8
Badge +16
@Haenzel,

Excuses voor de late reactie. Graag ontvang ik jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je kijken wat er aan de hand is.

Stephen
Beetje vreemde reactie :?

Als je je storing snel opgelost wilt hebben, kun je wachten tot Webcare een keer reageert, maar via de Helpdesk gaat het sneller.

Mijn ervaring is anders...maar toch bedankt voor je tip!
Badge
Beetje vreemde reactie :?

Als je je storing snel opgelost wilt hebben, kun je wachten tot Webcare een keer reageert, maar via de Helpdesk gaat het sneller.
Dan maar snelheid de helpdesk van Telfort bellen.
Forumleden kunnen hier weinig aan doen.

Ooit van Webcare gehoord??? :8
Badge
Dan maar snelheid de helpdesk van Telfort bellen.
Forumleden kunnen hier weinig aan doen.