Sinds wijziging abbo van 20 MB naar 25 MB incl. vast bellen onstabiel modem

• 29 mei 2012
  • 2 reacties
  • 1450 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
L.s.,

Is er misschien een storing in Deventer, wijk de Vijfhoek, pc 7425HR???

Sinds ik mijn contract in mei j.l. heb verlengd bij Telfort met 20 MB incl. Vast Bellen naar 25 MB incl. Vast Bellen -en opgeleverd heb gekregen; valt vaak voor langere tijd compleet de verbinding weg, voor zowel telefonie als internet. Een harde reset modem, kabels in en uit pluggen, niets werkt.

Ik kan dus niet bellen en internetten op deze momenten. Een teleurstelling.

Het modem is nog nooit verplaatst geweest -en voor de abbo. wijziging was Telfort doorgaans altijd zeer stabiel (en snél) met internet en telefonie. Ik zit dicht bij een ADSL knooppunt, ik schat ca. op 300-400 meter afstand. Ik had een 20 MB internet contract, maar haalde denk ik vaak wel veel meer qua snelheid. Nu dus op 25 MBb contract. Ik heb geen nieuw modem ontvangen bij de contractswijziging, ik had al het nieuwe ADSL+ modem vorig jaar ontvangen.

Op de momenten zonder internet en telefonie brand enkel kleur groen: Ethernet 1, Power en WLAN. De rest v/d modem ledjes zijn uit.

Wie weet raad?

2 reacties

Nog altijd geen reacties, Telfort???
Reputatie 4
Badge +3
@RAS,

Ik zie inderdaad op uw adres een storing gaande zijn. Er is in de wijkcentrale een lijnkaart kapot en dit wordt nu onderzocht. Er wordt hard gewerkt om iedereen zo snel mogelijk weer online te krijgen. Onze excuses voor het ongemak.

Henk

Reageer