beantwoord

Sinds vrijdag geen internet meer

  • 8 september 2015
  • 19 reacties
  • 382 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
De reactie snelheid is echt om te huilen.

- Twitter
- Forum
- Help desk

Heb onder tussen zo vaak gebeld en word gewoon afgescheept.
Zeer domme antwoorden, factuur klopt niet, help desk erkent het probleem we lossen het op.
En wat zie ik gewoon weer een factuur in de mail.

Internet snelheid verhoogt, en sinds vrijdag hellemaal geen internet meer.

We bellen u terug afgelopen zaterdag is de belofte, en nog niks gehoord.

Onder tussen 78 bel minuten kwijt, elke keer 0,50 euro om gebruik te maken van de service?
Terug bel beloftes worden niet nagekomen.

Rekening al weer binnen, etc etc baal echt van Telfort.

ALS DEZE WEEK NIET IS OPGELOST, ontbind ik het contract wegens wanbeleid.

Zit al dagen zonder internet.

De help desk 0900- kost me echt veel te veel, antwoord krijg je niet 😞
icon

Beste antwoord door drizzel 23 september 2015, 16:59

Yeaaaahhhhhh eindelijk online net ff check en we zijn er weer.

Wel op 50Mbps maar toch schild me echt veel tijd :)

Ik hoop nog wel dat jullie even bellen zou prettig zijn
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo drizzel, helaas kampen wij met een achterstand. Wij doen er alles aan om deze zo spoedig mogelijk weg te werken. Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het internet. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens drizzel, helaas loopt er technisch het een en ander niet goed waardoor je nog geen gebruik kunt maken van het internet. Ik kan je wel gerust stellen dat mijn collega's momenteel er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen. Ik betreur ook dat er geen contact met jou is opgenomen. Ik heb daarom mijn collega's verzocht om alsnog contact met jou op te nemen. In de tussentijd kun je bij mij terecht mocht je vragen of opmerkingen hebben.
Reputatie 1
Badge
Een mevrouw van Telfort heeft me afgelopen vrijdag op gebeld.
Met de mededeling dat ze me abonnement terug zetten naar het oude abonnement 100Mbps.
Sinds dien geen internet meer.
Zaterdag zou ik terug gebeld worden om het nieuwe abonnement te activeren (200Mbps).

En nu is er een technische storing :(

Zet me terug op die 200Mbps en dan heb ik toch 100Mbps?

Dit duurt veel te lang en word gewoon kostbaar
Reputatie 8
Badge +16
Hallo drizzel, ik zie dat er vanochtend contact met jou is opgenomen. Kun jij mij aangeven hoe dit gesprek is verlopen en heb je nog vragen of opmerkingen? In afwachting van jouw bericht.
Reputatie 1
Badge
Eindelijk telefoon gehad.


Probleem is gebeurt afgelopen vrijdag, met het terug zetten van abonnement.

Kan nog 5 dagen duren.

Ze bood me aan om de kosten van de dongel te vergoeden om zo toch nog online te kunnen zijn.

Een dongel is een optie, kunnen jullie die niet opsturen?

Whahahhahahahha een Upgrade van 100Mbps naar dongel lol.

Blijkbaar is de communicatie met de leverancier toch een problem.

Ik ga er nog steeds van uit dat jullie het oplossen.

Ik hoop dat jullie dus een dongel prepaid met tegoed opsturen.

this wel beetje te gek voor woorden maar ja.

Ben redelijk positief in gesteld. En heb nog 50 mb data op me Phone.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de terugkoppeling drizzel. Ik heb zojuist contact gehad met de desbetreffende medewerker. Helaas bieden wij geen dongels meer aan vanuit ons. Als jij zelf eentje aanschaft dan vergoeden wij graag de kosten voor je. In de tussentijd doen wij er alles om je zo snel mogelijk aangesloten te krijgen. Ik hoop je hiermee voorlopig voldoende te hebben geinformeerd.
Reputatie 1
Badge
Ik gebruik me Phone als Dongel, gaan jullie ook akkoord als ik extra data inkoop ?

15 euro 2000MB, ik kan die facturering opsturen mailen indien gewenst.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo drizzel, ja hoor dat is geen probleem. Gewoon de factuur opsturen en dan wordt de vergoeding voor je in orde gemaakt.
Reputatie 1
Badge
Duurt wel lang Stephen, weekeind voor de deur.

Al weer een week voorbij zonder internet de helll. (sinds 21 augustus problems)

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mis me BTF4

Hopelijk 6 maanden GRATIS 500Mbps 🙂
Reputatie 1
Badge
Vandaag zou het opgelost worden.

Dat was de afspraak met een van jullie medewerkers (sharon)

Zou fijn zijn als jullie even bellen van hoe of wat?

Waarom duurt dit zo lang?

Zit nu al zoooo erg lang te wachten, op een simpele internet verbinding......................
Reputatie 8
Badge +16
Hallo drizzel, het is inderdaad aan de lange kant maar ik kan je wel melden dat er nog steeds aan gewerkt wordt. Een belletje zou inderdaad fijn zijn. Ik heb daarom mijn collega's wederom gevraagd om contact met jou op te nemen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Beste drizzel, kun je inmiddels gebruik maken van het internet? In afwachting van jouw reactie.
Hallo tarzey2014,

Vervelend. Je kan trouwens beter een eigen topic starten. Overzichtelijker en beter voor drizzel en voor jou.
Reputatie 8
Badge +16
@tarzey2014,

Ik heb van jouw bericht een nieuw topic gemaakt. Graag daarin verder reageren.

@nelly jacoba,

Bedankt!
Reputatie 1
Badge
Nog steeds geen internet!!!

Terug bel belofte al weer niet nagekomen :(

Op 14 September was er wederom beloofd om me terug te bellen.
Het is nu 23 september zit al weken zonder internet, en de communicatie is echt om te janken.
Zit nu al weer 10 dagen te wachten op het telefoontje van Telfort.

Mijn geduld word echt getest door Telfort
Reputatie 1
Badge
Yeaaaahhhhhh eindelijk online net ff check en we zijn er weer.

Wel op 50Mbps maar toch schild me echt veel tijd :)

Ik hoop nog wel dat jullie even bellen zou prettig zijn
Reputatie 8
Badge +16
Hallo drizzel, wat fijn dat je nu EINDELIJK weer online bent. :S
Ik zie dat er vanochtend contact met jou is opgenomen. Kan ik nog iets voor je betekenen?
Reputatie 1
Badge
Nu nog de snelheid maar dat is nog even afwachten.

Ben weer online en dat is al erg fijn.

We wachten nog even geduldig af.

Maar thx Stephen voor je mede inzet.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan drizzel!