beantwoord

Sinds vanochtend ook geen internet

• 26 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Goedenavond, ik heb sinds vanochtend ook geen internet. Op mijn Xperia box branden 2 groene lichten. Heb KPN vandaag al 4x gesproken en zei zeggen dat ze niks kunnen zien en dat ik nog steeds bij Telfort zit en nog niet ben overgezet. Ik heb op 12 Okt een bericht ontvangen dat mijn abonnement op 26 okt wordt beëindigd maar ik heb geen bericht ontvangen over evt nieuwe inloggegevens bij KPN?

Zou iemand mij kunnen helpen?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 28 oktober 2020, 08:04

@Kawan Geen probleem! Ik heb het neergelegd bij collega's van mij die contact met je opnemen om dit verder te regelen en op te lossen. Zij helpen je verder en doen hun best om je verbinding zo snel mogelijk te herstellen.

Bekijk reactie

6 reacties

@Kawan Goedeavond, kan je dit stukje ophelderen.

Ik heb op 12 Okt een bericht ontvangen dat mijn abonnement op 26 okt wordt beëindigd.

Daaruit begrijp ik dat je het abonnement bij Telfort hebt opgezegd. Wat is de link met KPN heb je zelf een nieuw abonnement bij KPN besteld?

Migreren is iets anders dan beëindigen!

Hi Galdor, ik heb zelf niks opgezegd. Ik kreeg dat sms bericht uit het niets en dacht dat het te maken had met de migratie naar KPN? Dit was het bericht:

U heeft een abonnement aangevraagd bij een andere provider. Daarom be?indigen wij per 26 oktober 2020 uw Telfort Thuis 
abonnement. Klopt dit niet? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 0900 9596. Groet, Telfort

Dan gaat er iets goed mis, zeker als je zelf niets hebt opgezegd!!

Je krijgt dan ook geen nieuwe gegevens van KPN, die zouden niet eens nodig moeten zijn.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Kawan, wat rot dat jouw verbinding het ineens niet meer doet, en wat raar dat je bericht over een opzegging gekregen hebt. Ik begrijp dat dat niet de bedoeling is en je hier zelf niet om hebt gevraagd. Goed dat je een seintje geeft!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad een opzegging van jouw Telfort abonnement. Dat is heel gek, zeker als je dit zelf niet aangevraagd hebt. Ik kan zelf helaas niet ‘even’ de verbinding herstellen, anders had ik dat meteen voor je gedaan. Ik ga op onderzoek uit naar wat er aan de hand is en wat ik kan doen om het te herstellen. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Hi @Alexandra - Telfort,

Fijn dat je het voor mij gaat onderzoeken! Hopelijk is het nog te herstellen!

Reputatie 8
Badge +11

@Kawan Geen probleem! Ik heb het neergelegd bij collega's van mij die contact met je opnemen om dit verder te regelen en op te lossen. Zij helpen je verder en doen hun best om je verbinding zo snel mogelijk te herstellen.

Reageer