beantwoord

Sinds vanmiddag VDSL: DISCONNECTED

• 2 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 422 keer bekeken

Badge +1
Beste Telfort, ik heb opeens geen internet meer. Bij mijn modem is Power op groen en wireless knippert af en toe.

Heb meerdere malen de modem gereset en ook de kabels vervangen???
Zie bijlage voor fotos
icon

Beste antwoord door HalilOzkal 15 augustus 2017, 09:52

Beste Telfort,
Mijn verbinding is uiteindelijk gerepareerd door een een technicus die mij vertelde dat er in de centrale foutief door een andere technicus mijn verbinding er af is gehaald.

Het was ook binnen een minuutje gerepareerd en ik was er echt niet tevreden mee dat het 10 dagen moet duren voordat iemand weer mijn kabel vast kon zetten.

Human error vertelde hij mij.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@mkucukcelebi
Vervelend dat je een probleem hebt met je internetverbinding.

Maar het is handiger als je een eigen topic aanmaakt. Dat doe je met de blauwe knop "Start een topic" bovenin het scherm of door > hier < te klikken.

Vermeld in je topic in elk geval om wat voor verbinding het gaat en wat er precies aan de hand is.
Hallo.
Ik heb ook zelfde probleem..
Kunt u mij ook helpen graag ?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Halil, het is goed te begrijpen dat je hier niet blij van wordt. Helaas ontstaan er fouten waar mensen werken, zo werkt dit soms nu eenmaal. Ik heb direct een vergoeding voor je in orde gemaakt die de kosten die je hebt gemaakt deels dekken. Ik hoop dat dit het leed een beetje verzacht. Hoe dan ook: fijn dat het nu weer werkt, veel plezier ervan!

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Badge +1
Beste Telfort,
Mijn verbinding is uiteindelijk gerepareerd door een een technicus die mij vertelde dat er in de centrale foutief door een andere technicus mijn verbinding er af is gehaald.

Het was ook binnen een minuutje gerepareerd en ik was er echt niet tevreden mee dat het 10 dagen moet duren voordat iemand weer mijn kabel vast kon zetten.

Human error vertelde hij mij.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Halil, dank voor je update. Begrijpelijk dat je hier niet over te spreken bent! Inmiddels heb je contact gehad met een collega. Zij geven aan dat er inmiddels een afspraak staat met de monteur. Voor de tijd dat de verbinding niet werkt, heb je een compensatie gekregen wat de databundels betreft. Als het probleem opgelost is door de monteur, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat er een gepaste vergoeding volgt. Deze vergoeding kan ik nu nog niet aanmaken, aangezien het probleem nog speelt. We dweilen dan met de kraan open en dat werkt niet echt.
Badge +1
Thanks Guideon Support, niet te geloven dit. Super relaxte SLA dit, heb dus 10 dagen NIETS???

Net gebeld met Guideon, omdat het druk is en er moeten medewerkers naar buiten toe kunnen ze pas vrijdag middag na 4 uur iemand aansturen om deze kabels te bekijken?

Jullie begrijpen wel dat ik als sinds vorige week woensdag zonder internet/tv zit terwijl ik hier voor betaal.

Als oplossing sowieso compensatie! EN toch internet want dit heb ik thuis echt nodig. Pas maar mijn mobiel data bundel aan zodat ik tijdelijk gewoon kan internetten met een hotspot via mobiel. Mijn vrouw en ik heb ook een mobiel internet abbonement bij jullie lopen.

Echt werkelijk niet te geloven dit, ik accepteer echt niet!
Badge +1
Hallo Halil! Goed dat je dit meldt! Metingen laten zien dat er een probleem is gevonden in het (buiten)netwerk van KPN. Zojuist is hier een melding voor gemaakt om dit voor je op te pakken. Ga ervan uit dat er een monteur op pas gestuurd wordt, hij zal eerst buitenshuis gaan kijken wat er aan de hand is. Mocht het nodig zijn om op locatie te komen, dan zal hij telefonisch contact met je opnemen om een afspraak te maken. Het kan zijn dat hier 3-5 werkdagen overheen gaan, afhankelijk van de aard van het probleem. Mijn collega's en ik houden het in de gaten voor je, mocht jij eerder iets horen dan wij, laat je het dan weten? Dank je wel!

Is er nog enig voortgang?
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Halil! Goed dat je dit meldt! Metingen laten zien dat er een probleem is gevonden in het (buiten)netwerk van KPN. Zojuist is hier een melding voor gemaakt om dit voor je op te pakken. Ga ervan uit dat er een monteur op pas gestuurd wordt, hij zal eerst buitenshuis gaan kijken wat er aan de hand is. Mocht het nodig zijn om op locatie te komen, dan zal hij telefonisch contact met je opnemen om een afspraak te maken. Het kan zijn dat hier 3-5 werkdagen overheen gaan, afhankelijk van de aard van het probleem. Mijn collega's en ik houden het in de gaten voor je, mocht jij eerder iets horen dan wij, laat je het dan weten? Dank je wel!
Badge +1
Hallo?
Badge +1
Heb je een reset gedaan met een paperclip ?
Ja zeker weten, dit kan telfort op afstand namelijk ook zien 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Heb je een reset gedaan met een paperclip ?

Reageer