beantwoord

Sinds maandagavond geen internet, wel tv

Reputatie 1
Sinds maandagavond rond een uur of 7 heb ik geen internet meer. Modem al ge-reset, kabels nagelopen en gewisseld. Televisie werkt wel. Postcode is 1062.

Enige hulp gewenst.
icon

Beste antwoord door sirokin 20 juni 2017, 17:26

Het lijkt weer te werken. Zou je voor de zekerheid even de controle aan jullie kant kunnen doen om te kijken of alles er goed uit ziet?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Ik wilde ook nog even melden dat het lampje Broadband wel aanstaat op het modem.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Sirokin, wat vervelend dat je al bijna een dag geen internet hebt. Ik zie dat wanneer ik je modem uitlees je modem een IP-adres krijgt, maar dat ik het modem niet kan pingen. Vaak komt dit doordat je modem niet meer goed werkt. Dit kan je (tijdelijk) ondervangen door je modem een fabrieksreset te geven door het resetknopje 8 seconden ingedrukt te houden. Als dit niet werkt, dan ga ik het modem voor je vervangen. Kan jij mij laten weten of je vaste internet weer goed werkt na de reset?
Reputatie 1
Het lijkt weer te werken. Zou je voor de zekerheid even de controle aan jullie kant kunnen doen om te kijken of alles er goed uit ziet?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Sirokin, voor zover ik kan zien is alles hier in orde. Fijn om te horen dat het weer lijkt te werken!

Reageer