beantwoord

Sinds kort valt internet steeds vaker weg

• 17 april 2019
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Zoals de titel al zegt valt het internet steeds vaker weg. Uiteraard stopt dan ook de tv. We moeten dan de modem (experiment V8) dan ook herstarten. Dan werkt alles weer. Echter gebeurd het nu gemiddeld eenmaal per dag en dat is knap vervelend als je van nul keer per twee jaar komt. Niets verandert aan de opstelling en aansluiting dus ik heb even geen idee.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 19 april 2019, 13:22

Hoi @Robert78, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Je geeft aan dat jouw internet af en toe wegvalt. Dat is niet fijn. Na een herstart werkt het weer. Nu zie ik nog geen reset terug. Heb je die al eens uitgevoerd? Geeft dat verbetering?
En hoe is het modem aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? En is deze al eens vervangen zoals jimny aangeeft?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gaat het om een koperverbinding zo ja vernieuw het aansluitsnoertje van max 150 cm eens
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Robert78, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Je geeft aan dat jouw internet af en toe wegvalt. Dat is niet fijn. Na een herstart werkt het weer. Nu zie ik nog geen reset terug. Heb je die al eens uitgevoerd? Geeft dat verbetering?
En hoe is het modem aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? En is deze al eens vervangen zoals jimny aangeeft?

Reageer