beantwoord

Sinds gisteren 17-04-2020 21.00 uur geen vaste telefoon, internet en tv

  • 18 april 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Afgelopen donderdag 16-04-2020 half uur met klantenservice gebeld oa over uitzetten Duitse TV-pakket en verandering rekeningnummer. Is hierbij iets misgegaan? Ik zou hierover graag zo snel mogelijk worden terug gebeld op het mobiele nummer in mijn profiel.  Ik heb een zeer beperkte beschikking over mobiel internet. En internet is momenteel essentieel vanwege quaraintaine.

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 april 2020, 08:57

Hi @cami, welkom hier op ons forum. 

Wat rot dat jouw verbinding het ineens niet meer doet. Met de gegevens in je profiel heb ik ze erbij gepakt. Ik zie dat jouw bewindvoerder onlangs contact heeft gehad om het abonnement stop te zetten. Hierdoor is het abonnement opgezegd, waardoor de verbinding het niet meer doet. Wat ontzettend rot dat het zo is gelopen. 

Ik zou je graag vertellen dat ik de verbinding zo voor je kan herstellen, maar helaas kan ik dat niet. Er moet een nieuw abonnement aangevraagd worden om het signaal te kunnen herstellen. Dat kan helaas niet meer bij Telfort, door de samengang met KPN waar we in zitten kunnen er geen nieuwe abonnementen meer aangevraagd worden. Je zou daarom voor een KPN abonnement kunnen kiezen. 

Het spijt me dat ik je geen beter nieuws kan geven. Ik zie dat je ook nog contact met de klantenservice hebt gehad en dat je nog contact op zou nemen met de bewindvoerder. Ik hoop dat je snel de voor jou beste oplossing hebt gevonden.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @cami , voor een snelle(re) reactie kun je beter zelf bellen, 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

 

Reputatie 8
Badge +11

Hi @cami, welkom hier op ons forum. 

Wat rot dat jouw verbinding het ineens niet meer doet. Met de gegevens in je profiel heb ik ze erbij gepakt. Ik zie dat jouw bewindvoerder onlangs contact heeft gehad om het abonnement stop te zetten. Hierdoor is het abonnement opgezegd, waardoor de verbinding het niet meer doet. Wat ontzettend rot dat het zo is gelopen. 

Ik zou je graag vertellen dat ik de verbinding zo voor je kan herstellen, maar helaas kan ik dat niet. Er moet een nieuw abonnement aangevraagd worden om het signaal te kunnen herstellen. Dat kan helaas niet meer bij Telfort, door de samengang met KPN waar we in zitten kunnen er geen nieuwe abonnementen meer aangevraagd worden. Je zou daarom voor een KPN abonnement kunnen kiezen. 

Het spijt me dat ik je geen beter nieuws kan geven. Ik zie dat je ook nog contact met de klantenservice hebt gehad en dat je nog contact op zou nemen met de bewindvoerder. Ik hoop dat je snel de voor jou beste oplossing hebt gevonden.

Reageer