beantwoord

Sinds donderdag geen internet

  • 23 november 2019
  • 27 reacties
  • 459 keer bekeken


Toon het eerste bericht

27 reacties

Reputatie 1

Ja dat begrijp ik inderdaad die hebben we ook gekregen. Dan heb ik daar zelf inderdaad een fout gemaakt want het stopte met werken op vrijdag 29-11 en de monteur is vrijdag 6-12 geweest en toen werkte het weer zo goed als. Dus dat is dan 7 dagen geweest want wat ik paar dagen geleden zei was over het algemeen want het werkte voornamelijk niet, alleen die dag heeft het een paar uurtjes gewerkt. 

Reputatie 8
Badge +11

Dan is het inderdaad 7 dagen geweest, ik heb daarvoor een vergoeding voor je ingevoerd. Deze is qua bedrag net iets meer dan de vorige, binnen enkele werkdagen zal je daarvoor in de Mijn Telfort een nieuwe tussentijdse factuur zien staan en daarna zal het op jouw rekening worden bijgeschreven.

Reageer