beantwoord

Sinds 21 oktober geen internet

  • 26 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb sinds 21 oktober geen internet. Er is een nieuwe modem opgestuurd maar internet doet het nog steeds niet ondanks alle voorgeschreven acties. Ik ben helaas nog niet overgezet naar kpn en hang nu al dagen aan de lijn. Medewerkers van kpn kunnen niets inzien en alleen doorverbinden. Vervolgens hang ik erg lang in de wacht (meer dan een uur). Ik had net iemand aan de lijn en de verbinding wordt weer verbroken. Zou erg prettig zijn als er een monteur zou komen of jullie even contact met mij opnemen. Zou erg blij zijn met een oplossing want dit wordt kafkaiaans. Hoop snel op een reactie. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 28 oktober 2020, 09:01

@Alexandra - Telfort bedankt voor je reactie. Er was al een modem opgestuurd, die deed het ook niet. Gisteren had ik eindelijk contact met de Telfort helpdesk (na 80 minuten?) en vandaag heeft een monteur het opgelost. Telfort is erg slecht bereikbaar en de KPN medewerkers kunnen niet helpen als klanten nog niet zijn omgezet. Gelukkig doet mijn internet het weer maar erg vervelend

Goedemorgen Cris, dat klopt, het is momenteel heel druk bij de klantenservice. Er wordt hard aan gewerkt om dit te verbeteren, maar ik ben met je eens dat dat vervelend is, zeker in zo'n situatie. Excuus daarvoor. Ik ben wel blij om te horen dat de monteur het uiteindelijk voor je opgelost heeft. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.

Bekijk reactie

5 reacties

Ik heb sinds 21 oktober geen internet. Er is een nieuwe modem opgestuurd maar internet doet het nog steeds niet ondanks alle voorgeschreven acties. Ik ben helaas nog niet overgezet naar kpn en hang nu al dagen aan de lijn. Medewerkers van kpn kunnen niets inzien en alleen doorverbinden. Vervolgens hang ik erg lang in de wacht (meer dan een uur). Ik had net iemand aan de lijn en de verbinding wordt weer verbroken. Zou erg prettig zijn als er een monteur zou komen of jullie even contact met mij opnemen. Zou erg blij zijn met een oplossing want dit wordt kafkaiaans. Hoop snel op een reactie. 

 

Hallo @crisB , vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

 

Reputatie 1

Dank je! Dat heb ik volgens mij gedaan. 

 

 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @crisB, wat rot dat jouw internetverbinding het ineens niet meer doet, en dat tot nu toe niets geholpen heeft. Goed dat je een seintje geeft, want jouw verbinding moet natuurlijk zo snel mogelijk hersteld worden.

Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet, op advies van JanD. Ik zie inderdaad dat je nog niet overgezet bent naar KPN. Dat zal op korte termijn gebeuren, je ontvangt hiervan bericht per e-mail wanneer het zo ver is. Daarnaast zie ik ook dat er vanochtend een nieuw modem voor je aangevraagd is. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Laat je het weten zo gauw je 'm ontvangen hebt, en of de verbinding het daarna weer doet?

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort bedankt voor je reactie. Er was al een modem opgestuurd, die deed het ook niet. Gisteren had ik eindelijk contact met de Telfort helpdesk (na 80 minuten?) en vandaag heeft een monteur het opgelost. Telfort is erg slecht bereikbaar en de KPN medewerkers kunnen niet helpen als klanten nog niet zijn omgezet. Gelukkig doet mijn internet het weer maar erg vervelend

Reputatie 8
Badge +11

@Alexandra - Telfort bedankt voor je reactie. Er was al een modem opgestuurd, die deed het ook niet. Gisteren had ik eindelijk contact met de Telfort helpdesk (na 80 minuten?) en vandaag heeft een monteur het opgelost. Telfort is erg slecht bereikbaar en de KPN medewerkers kunnen niet helpen als klanten nog niet zijn omgezet. Gelukkig doet mijn internet het weer maar erg vervelend

Goedemorgen Cris, dat klopt, het is momenteel heel druk bij de klantenservice. Er wordt hard aan gewerkt om dit te verbeteren, maar ik ben met je eens dat dat vervelend is, zeker in zo'n situatie. Excuus daarvoor. Ik ben wel blij om te horen dat de monteur het uiteindelijk voor je opgelost heeft. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.

Reageer