Ik heb sinds 21 oktober geen internet. Er is een nieuwe modem opgestuurd maar internet doet het nog steeds niet ondanks alle voorgeschreven acties. Ik ben helaas nog niet overgezet naar kpn en hang nu al dagen aan de lijn. Medewerkers van kpn kunnen niets inzien en alleen doorverbinden. Vervolgens hang ik erg lang in de wacht (meer dan een uur). Ik had net iemand aan de lijn en de verbinding wordt weer verbroken. Zou erg prettig zijn als er een monteur zou komen of jullie even contact met mij opnemen. Zou erg blij zijn met een oplossing want dit wordt kafkaiaans. Hoop snel op een reactie.
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Alexandra - Telfort
Goedemorgen Cris, dat klopt, het is momenteel heel druk bij de klantenservice. Er wordt hard aan gewerkt om dit te verbeteren, maar ik ben met je eens dat dat vervelend is, zeker in zo'n situatie. Excuus daarvoor. Ik ben wel blij om te horen dat de monteur het uiteindelijk voor je opgelost heeft. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.