sinds 15 September geen Internet, tv en telefoon

• 28 januari 2015
  • 1 reactie
  • 447 keer bekeken

Al sinds 15 September probeer ik een werkende verbinding van telfort te krijgen, en het lijkt wel alsof ik sindsdien alleen maar wordt tegengewerkt.
Er is niet 1 keer contact met me opgenomen, niemand langs geweest, en geen contact via de mail niets. Terwijl ik ongeveer 100x aan de bel heb getrokken dat ik geen verbinding heb.
Steeds krijg ik berichten via dit forum dat er contact zal worden opgenomen en dat het echt snel opgelost zou worden, echter duurt dit alles nu al ongeveer 5 maanden en ben ik inmiddels ten einde raad.

Natuurlijk is het enige wat werkt de facturen, en deze heb ik tot nu toe steeds terug geboekt omdat ik niet van plan ben te betalen voor NIETS.
Na weer een maand niets te hebben gehoord ontvang ik nu een rekening van 280 euro over de periode van 15 september tot nu, met het verzoek direct te betalen. En dat mijn verbinding is geblokkeerd ( deed het sowieso al niet dus joepie!)

Ik zou graag advies willen over hoe dit aan te pakken, het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik 300 euro moet betalen voor iets dat nooit heeft gewerkt, en waar ik 0!!! hulp bij heb gekregen.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
@stefandeb,

Graag in het oude topic verder reageren. Dit topic gaat hierbij op slot.

Stephen